Život po svatbě

By 22:33

V polovině května se můj život od základu změnil a i když uběhly skoro 2 měsíce, stále jsem taková rozněžnělá a smutná, že celé to období plánování je za mnou. Že už nikdy nebudu nevěsta. Bylo to totiž skvělý, bavilo mě to a klidně bych si to znovu zopákla. Já vím, byly to nervy, často jsem byla napruzelá, že všechno nevychází podle plánu, ale ve finále to bylo příjemné odreagování od každodenního stereotypu a musím říct, že jsem se v tom organizování našla.

S ohledem na to, že jsme před svatbou vůbec netušili, jak se veškeré náklady vyšplhají, omezili jsme na čas všechny zbytné výdaje - kavárny, výlety, nákupy, ale i restaurace. O to větší radost jsem pak měla z mých posvatebních úlovků nebo oběda mimo domov :) Tak co, půjdeme se na ty moje nové úlovky mrknout?

Prvním z mých přání, byla nová kabelka - chtěla jsem nějakou, která není prostě běžná, univerzální. Chtěla jsem něco, co můj šatník oživí a myslím, že se povedlo. Sáhla jsem po kabelce francouzského návrháře Christiana Lauriera. Kabelka je extravagantně zlatá a samozřejmě kožená (jinou než koženou bych si už nekoupila. Z vlastní zkušenosti totiž vím, že tyhle kabelky vydrží věky a pořád jsou jako nové). K jednoduchým jednobarevným šatům vypadá opravdu úžasně a nadčasově. Uloveno na Lounge by Zalando

Svatební fotky mi tak nenapádně naznačily, že bych měla trošku zapracovat na odstínu svých zubů. Litry kávy a coly light se na nich podepisují, a tak jsem nám oběma udělala objednávku na Nazuby.cz, kde jsem pořídila velké zásoby bělících past a taky sonický kartáček pro rodinu, protože teď už jsme rodina, že jo  :-D Co se týká typu kartáčku, sáhla jsem po TrueLife SonicBrush Compact Duo. Líbí se mi, že v balení jsou dva kartáčky, dvě pouzdra, dvě nabíječky a každý má jinou barvu, takže si je nepleteme.

 
 
Poslední dobou jsem všude narážela na kosmetiku Sheglam z Shein. Přiznávám se, že jsem byla velice skeptická, protože kosmetika z Číny mě dost děsila. Ale po shlednutí všech možných recenzí a zkontrolování potřebných kosmetických certifikátů, jsem si něco objednala taky. Celkově musím říct, že mě produkty moc mile překvapily. Tvářenka je příjemně pigmentovaná, tužka na obočí je za mě totální topka a vyrovná se i Precisely my brow pencil od Benefit. Co mě moc neoslovilo, je konturka - na mě je moc studená, mám raději bronzery. Pokud vás zajímá víc, na instagramu mám testovací video :)
 

A materiální novinky zakončíme úlovkem těch nejhezčích bot, co doma mám! Mašle já prostě můžu a špičaté boty jsou letos v kurzu. Koupila jsem si je v Reserved a miluju, jak zeštíhlují moje ne zrovna hubené nohy :) Na pohodlnosti by se sice dalo trošku zapracovat (nejsou totiž kožené), ale i tak je nosím pořád bez ohledu na puchýře. Jediné, co mě mrzí, je, že se mi nepovedlo je ulovit ještě v černé barvě.

Barter spolupráce s Nazuby.cz
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

0 komentářů