Jak připravit nohy do otevřených bot

By 0:13

Znáte to - je ideální období na žabky/sandállky, ale vás ještě čeká pedikura, kterou odkládáte, co jen to jde. Úprava suchých míst na patách a lakování nehtů na nohách bývá často velká otrava. Sama jsem se k tomu odhodlávala dost dlouho, ale nové boty s volnou patou mě přesvědčily, že je čas na péči. 

Abych si práci co nejvíce usnadnila, pořídila jsem si elektrický pilník na paty. Tento konkrétní typ se jmenuje 60 Second Spa Pedi 3. Má tři nástavce (jemný, střední, hrubý) a funkcni pohlcování prachu, což je absolutně nejlepší vynález. Kéž by to uměla i moje bruska na gelové nehty. Za sebe musím říct, že nevím, jak jsem bez tohoto pilníku mohla dřív fungovat, protože během pár minut mám vždycky paty jako miminko a hlavně je všude kolem mě čisto:)))

Co mi dále hodně pomáhá, je maska na nohy. Oblíbila jsem si značku School, ale taky neutrogenu. Hodně populární jsou teď i peelingové masky na nohy, ale přiznávám, že ty jsem ještě nezkoušela. 

Co během moji péče o paty a nohy celkově nikdy nesmí chybět, je Rituals noční maska na ruce. Je sice určená na trošku jiné končetiny, ale dost dobře pomůže i na suché paty. Vyzkoušeno za vás. Navíc pěkně jemně voní. Z mnou otestovaých produktů ještě mohu doporučit Astrid řadu Peo, kterou jsem si hodně oblíbila. Zvláště jejich krém na popraskané paty je malý zázrak.

Malý tip: pokud budete opravdu každý večer používat krém na nohy/jiný hydratační krém, můžete si pak ve finále usnadnit přípravu na letní obuv. Paty budou hydratované, nebudou mít sklony k praskání a nebude se tvořit zrohovatělá kuže


Malý tip: hlavně v létě nezapomínejte na to, že i chodidla se umí potit a není to vždycky žádoucí. V dnešní době existuje velká škála různých antiperspirantů, deodorantů a jiných pomocníků určených k péči o chodidla. V další fázi pak nezapomeňte vyzkoušet i sprej do bot, který vás velmi snadno může vysvobodit z letního trapasu.


Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Nohy mám teď popraskané pomalu do krve a přijde mi, že nic nezabírá :-/

    OdpovědětVymazat