Tipy na voděodolné líčení

By 12:13 ,

Léto je tady a s ním i různé dovolené, koupání, fesťáky, party, slunečné dny a teplé noci.

Na léto je potřeba pleť připravit a zásobit se produkty, které všechny ty sluneční paprsky, vodu a pot přežijí.  A jaké jsou moje tipy na voděodolné líčení?


Co se týká make-upu, vybrat ten ideální na léto, bývá často náročné. Ale loni jsem si dost oblíbila Estee Lauder a její Futurist hydra rescue, který na pleti hezky drží, dodává ji svěží vzhled, nedělá efekt masky a během dne nedělá mapy. Nevýhodou je však vyšší cena. Z levnější kategorie pak mohu doporučit Miss Sporty Perfect to last 24H, který pleť sjednocuje a obrovskou výhodou je, že se dá v průběhu dne doplnit. A i když člověk nosí brýle, make-up i tak poměrně drží. Já ho třeba měla i na svojí svatbě, protože mi na pleti sedí fakt pěkně. 


Z kategorie "na oči" je moje nejoblíbenější voděodolná řasenka Maybelline Sky high. Vydrží všechno. Pláč, alergii, koupání a někdy i odličování :) (proto na ni doporučuji použít olejový dvoufázový odličovák). 
Malý tip: pokud se vám nějaká řasenka obtiskává, zkuste si pořídit voděodolný topcoat, popř. na běžnou řasenku dejte vrstvu té voděodolné. Také hodně pomáhá si okolí očí pečlivě zapudrovat nebo nanést lehký poprašek pudru i na řasy.

Voděodolné linky se mi pak osvědčily ty od L'oreál Paris nebo od Essence Liquid ink. 

V létě a celkově v těch teplejších měsících sázím spíše na lesky/balzámy na rty, více hydratují a hlavně nemusím řešit, jestli víc piju/jím a jestli se mi omylem vlivem tepla někde neobtiskla výrazná rtěnka. Mezi mé oblíbené značky balzámů patří MAC nebo NARS. Mají stylový obal a jsou téměř nespotřebovatelné. 


Pokud bych měla doporučit nějaké oblíbence na tvář, v létě doporučuji sázet na krémové/tekuté produkty. Lépe sedí na pleti a při kontaktu s vodou nedělají fleky, tak jako pudrové produkty. Hodně jsem si teď oblíbila jarní novinky od Essence - jejich bronzer i tvářenka jsou skvělými parťáky na svěží jarní/letní líčení.

Malý tip: oba produkty nejprve naneste na ruku, a pak je odsud štětcem přeneste na obličej. Vyhnete se tak nehezkým flekům a nepřirozeným přechodům. 


Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

0 komentářů