Valentino Voce Viva

By 20:11 ,

Co si vybavíte, když se řekne Valentino?

Já si představím svůj wishlist a na něm kabelky. Spoustu kabelek. Ale nejenom to. Už delší dobu jsem si myslela na parfém Voce Viva, na který jsem poprve narazila na jaře v Paříži. Vůně, kterou jsem si s sebou přivezla, mi spadla a rozbila se hned první den, a protože já bez parfému neumím fungovat, šla jsem se po nějakém podívat. Vzhledem k tomu, že moje nejoblíbenější My way byla zrovna vyprodaná, sáhla jsem po Voce Viva a okamžitě se do ní zamilovala. Proto jsem se i rozhodla si koupit větší balení.


Vůně má elegantní flakonek, na který se moc pěkně kouká. Je jednoduchý, ale ne nudný. Je ozdobený ikonickými pyramidkami (které mě hrozně baví jak na Valentino kabelkách, tak na lodičkách). Sáhla jsem po 30ml balení, které má skvělou velikost i do kabelky. Ale kdo raději kupuje větší parfémy, protože déle vydrží, tak hlásím, že je dostupný jak v 50 ml, tak i v klasické "stovce".

Možná Voce Viva neznáte podle názvu, ale když vám řeknu, že je to parfém Lady Gaga, hned si ho vybavíte. Pokud bych vůni měla nějak popsat, tak říkám, že je ovocná, ženská, sexy a má v sobě výrazné hřejivé tóny, které vydrží vonět neskutečně dlouho. Cítím ji na sobě půlku dne.

Hlava: italský bergamot, mandarinka červená
Srdce: pomerančový květ, gardénie
Základ: vanilka


U vůně nejvíce oceňují, že je ovocná, květinová. Je lehká, ale vydrží vonět neskutečně dlouho. A taky mě z ní nebolí hlava. Asi si ji spíše dokážu představit jako parfém na zimní či podzimní měsíce. Na léto mám raději něco trošku lehčího. Ale věřím, že tohle je hodně individuální a každý to máme jinak.


Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj, já se přiznám, že mě vůně na očichnutí příliš nenalákala, ale ta reklama s Lady Gaga je boží :-D

    OdpovědětVymazat