Dej pod stromeček snídani

By 14:53

Ráno dělá den. Snídaně dělá dopoledne.

Nejsem člověk, který by přes týden snídal. Za posledního půl roku se mi osvědčilo držet přerušovaný půst a první jídlo si dát až  v poledne. Přes týden to tedy řeším brzkým obědem, ale o víkendu si moc ráda dopřeju nějakou tu tradiční pozdně snídaňovou mňamku jako třeba müsli, oříšky, jogurt.. a hrnek výborného čaje. Nejsem totiž ranní ptáče, takže snídaně ve 12 je pro mě o víkendu ideální.


Díky mému nejnovějšímu zjištění, že Notino neprodává jenom kosmetiku, ale také různou zdravou stravu, jsem konečně mohla vyzkoušet všemi oblíbený Mixit, který jsem do této chvíle ještě nikdy neměla. Přiznávám, že téměř všechno objednávám ze svých oblíbených eshopů a opravdu nerada zkouším něco nového, což je důvod, proč mě tahle značka tak dlouho míjela. Nebyla prostě tam, kde běžně nakupuju.

Posledních pár měsíců jsem těžce závislá na oříškách v čokoládě. Jsem schopná sníst celý pytlík najednou (jojo, snažím se krotit), takže všechny ty boxíky plné oříšků mi skočily do košíku jako první a já jim nedokázala říct ne. Pak jsem se taky rozhodla vyzkoušet čaj, protože bez něj nedám ani ránu. Sáhla jsem po zeleném s broskví a bílém čaji a hlásím, že jsou oba neskutečně výborné.


Co u mě v kuchyni nesmí chybět, je mrazem sušené ovoce - hlavně pak jahody a maliny. Dávám je do jogurtů, ovesných kaší, zdobím s nimi palačinky a v neposlední řadě s nimi zdobím cheesecake či jiný dortík. Vypadá pak mnohem zdravěji :)

Celkově se mi Mixit moc osvědčil a myslím, že tohle není moje poslední objednávka plná jídla z Notina.

Malý tip: pokud chcete vánoční balíčky něčím vyšperkovat, mrkněte po jedlých dárečkách - myslím, že oříšky v čokoládě, sušené ovoce, čaj nebo různé snídaňové kaše potěší téměř každého. 
Navíc pokud objednáte do 21.12 (do středy) do 16hodin, máte garanci, že balíček přijde do Vánoc :)


Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása


You Might Also Like

3 komentářů

  1. Dřív jsem nesnídala, ale pak mi začalo být po ránu špatně, tak jsem se naučila na jogurty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyto dárečky volíme spíše pro širší rodinu a vždy potěší. :) Nevěděla jsem, že na Notinu je i MixIt.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Happy new year! This is a nice post!

    OdpovědětVymazat