NYX Lip Lingerie XXL [Recenze]

By 13:55 , ,

Dneska mám pro vás tip na velmi příjemnou tekutou dlouhotrvající rtěnku, která vás finančně nezruinuje.
Značku NYX a jejich ikonické rtěnky určitě znáte. Kdo doma neměl Lingerii nebo Soft Matte, jako by nebyl. Ale znáte i inovovanou Lip Lingerie XXL?

NYX Lip Lingerie XXL

Tato tekutá matná rtěnka je dostupná ve velkém množství odstínů, mezi kterými si to své najdou jak milovníci nude barev, tak i ti, kteří milují větší divočinu. Lip Lingerie XXL je navržena tak, že se přizpůsobí konturám a zvýrazní přednosti rtů. Barva je výrazná a sytá v jediné vrstvě a po zaschnutí zanechává na rtech sametový finish.

Co se týká výdrže, v oficiálním popisku jsem našla, že by měla vydržet 16 hodin - No, k tomu bych asi řekla jenom to, že opravdu záleží, co ten den jíte, pijete, jak moc si olizujete rty... Mně vydržela nějakých 6 hodin, aniž bych ji jakkoliv upravovala. Po jídle jsem ji ale samozřejmě musela částečně doplnit.  Obrovská výhoda je, že má super konzistenci, a nedělá žmolky. Během dne se nerozmazává ani ze rtů nestéká a hlavně nezalézá do vrásek. Je neskutečně přirozená a na puse nejde cítit. Ani o ni nevím, že ji mám. Za mě je to určitě jeden z velkých kosmetických objevů.



Sáhla jsem rovnou po dvou různých barvách - po výrazné vínové v odstínu 17 - Xxtended, protože možná jste už zaznamenali, že barvou roku 2023 je Viva Magenta a já mám tyhle červeno-vínové odstíny moc ráda a po nude barvičce 04 - Flaunt It, která se perfektně hodí ke každému líčení. 

Aplikátor je tvarován do špičky, takže zaručuje snadnější a preciznější vykreslení konturek. Rtěnka se jim nabírá rovnoměrně a nedělá fleky. Některé by mohlo potěšit, že se jedná o 100% veganský produkt, který neobsahuje žádné složky živočišného původu.

Malý tip: před použitím doporučuji rty projet peelingem. Tím, že je rtěnka matná a sametová, trošku víc zvýrazňuje vysušené místa na rtech.



  • Video, jak vypadají na rtech, najdete na instagramu Scarykejt v sekci reels

  • Barter spolupráce s Notino
    Kejt//Instantni krása
    www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Já jsem jedna z těch co ji doma ještě nemá, ale ráda bych si aspoň jeden odstín pořídila :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, obě rtěnky vypadají skvěle. Nemáš někde fotky i na rtech?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak vypadají na rtech, najdeš na mém instagramu :) je tam video :)

      Vymazat