Podzimní hydratace s Neutrogena Hydro Boost

By 15:38 ,

Hydratace, hydratace, hydratace.

Je tady podzim a s ním i výměna moji kosmetické taštičky. Lehký make-up měním za ten hutnější s větší výdrží, nude stíny střídají výrazné barvy a lesky/balzámy nahrazuju rtěnkami. Co se také mění, je moje skincare rutina. V těch nejteplejších dnech toho na sebe dávám úplné minimum, a tak nějak se spokojím hlavně s důkladným čištěním pleti, tonikem, sérem a SPFkem či lehounkým krémem.

Neutrogena Hydra boost


S venkovním ochlazením se ale opět vracím k trošku hutnějším konzistencím a do své skincare rutiny opět zařazuju například hydratační krémy či krémy na oči. Zkrátka a dobře doháním to, na co v létě nebyla chuť.

Řadu Neutrogena Hydro Boost jsem v minulosti používala už několikrát. Ze všech Neutrogena řad mi sedí nejvíce, protože je lehká, hydratační, snadno se do pleti vsákne. Prakticky ji mám už celou vyzkoušenou. Až na jeden krém, který jsem objevila na Notino nedávno. Jedná se o hydratační pleťový krém s SP 25. Má světlemodrou barvu, lehounkou parfemaci a okamžitě se do pleti vsákne. Dodává pleti potřebnou hydrataci a hlavně nedělá vrstvu a nežmolkuje se ani při kontaktu s make-upem. Co u krému vítám, je jeho ochranný faktor, na který bychom neměli zapomínat ani v podzimních či letních měsících, protože před slunečními paprsky je třeba se chránit celoročně.

Neutrogena Hydro Boost

Kromě krému tu mám pro vás ještě jeden tip - a tím je čistící gel na obličej ze stejné řady. Pro mou normální pleť je skvělý. Dá se použít jako druhý krok pro dočištění pleti při double cleansingu anebo jako první krok pro odstranění make-upu. Já gel zpravidla používám v prvním kroku, protože si během chvilky poradí s líčením, aniž bych musela používat vatové tamponky. Pokud se rádi odličujete ve sprše, budete spokojeni. Pokud ale preferujete v prvním kroku spíše olejový odličovač, tento gel by se vám mohl skvěle hodit na večerní dočištění a ranní čištění.


Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj, řada vypadá velmi lákavě :-) z Neutrogena sortimentu pro mě asi nejvíc. Děkuji za tip, co vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat