Moje letní vlasová péče

By 15:36 , , ,

Dneska bych vám ráda ukázala vlasové produkty, které se teď v létě staly mými největšími parťáky.

Úvodem bych chtěla připomenout, ať nezapomínáte na vlasovou výživu. Vlasy teď potřebují trošku více hydratace a ochrany než obvykle, protože jsou zatěžovány slunečními paprsky, slanou a chlorovanou vodou a taky potem. Já sama na svých vlasech vidím, že produkty, které jsem používala na jaře, mi teď nestačí. Na druhou stranu často bojuju s tím, že když přidám na výživě, vlasy jsou pak mastnější nebo méně objemné. Teď v létě je to víc než kdy dřív o tom, najít si produkt, který člověku skutečně sedne po všech stránkách.

Color wow dream coat


Pokud plánujete dovolenou u moře, doporučuji mrknout po nějakém produktu z kategorie "ochrana vlasů před sluncem". V minulosti jsem zkoušela šampony i kondicionéry od Kérastase i L'oreál Professionnel a obojí mi sedlo.  Letos jsem si k moři vzala klasickou (nesluneční) hydratační řadu, ale objednala jsem si aspoň ochranný sprej pro barvené vlasy  Colorcare  od Paul Mitchell, díky kterému mi barva vydržela mnohem déle.


Paul Mitchell Colorcare


A jaká je moje sluneční péče?

Po umytí a vyživení kondicionérem, vlasy nastříkám ochranným sprejem pro barvené vlasy, který je opravdu hodně lehký, vyživuje, ale nezatěžuje a vlastně vůbec nevím, že jsem si ho nanesla. Každé druhé mytí dávám Color Wow dream coat, což je pro mě totální vlasová topka [Recenze zde], protože díky němu se mi vlasy nevlní, i když je venku vlnko nebo se potím (na Turecko ale bohužel nestačil :( Tam jsem byla jako ovce bez ohledu na vlasovou péči). 

Následně ke kořínkům nanesu objemovou pěnu Maria Nila, která dodává chybějící objem, ale zároveň je neumastí ani neslepí. Někoho by mohla trošku zarazit cena, ale na jedno použití ji spotřebujete opravdu maličko. Poté vlasy lehce vyfénuju středně teplým vzduchem a dosuším volumizerem od Revlonu (velký kulmofén, který vlasům dodá objem a narovná je bez použití žehličky).

Color wow dream coat


Malé tipy na závěr: 

  • Vlasy rozčesávejte až poté, co je vysušíte. Když jsou mokré, jsou náchylnější k lámání 
  • Vlasy vždycky fénujte, pokud můžete (je mi jasné, že na pláž si fén nevezmete, ale v pohodlí domova doporučuju fénovat! Navíc color wow se aktivuje jedině teplem!)
  • Zbytečně vlasy nežehlete a nekulmujte (u tohoto bodu se musím chytnout za nos, protože i když jsem omezila žehlení a vlasy rovnám volumizerem, poslední dobou jsem propadla kulmě)

Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ahoj, teda já si musím taky chytit za nos, já totiž žádnou speciální péči nemám, prakticky celoročně mám trio šampon, kondicionér, maska a dle potřeby pak olejíček, rozčesávač a suchý šampon. Tím pro mě veškerá úprava hasne, na dovolené jsem se dokopala vlasy fénovat, ale co jsem doma zase to flákám....

    OdpovědětVymazat