Moje láska k MAC pod lupou

By 13:43 , , ,

Co vy a MAC? 
Máte rádi tuto kosmetiku nebo s ní zatím zkušenosti nemáte? 
Já vlastně vůbec nevím, jak moje láska k MACu vznikla. Nepamatuju si, který produkt byl ten první, ale když se v této chvíli podívám do svého kosmetického šuplíku, najdu tam spoustu produktů této značky.

Dost jsem si od nich oblíbila pudrové produkty - tvářenek mám hned několik a bronzer Delphic je můj nejoblíbenější, proto jsem se rozhodla, že vyzkouším i rozjasňovač, protože o pudrových rozjasňovačích jsem slyšela samé slova chvály. 



Pokud chcete tip, jak na produktech MAC ušetřit, mrkněte na  elnino.cz. Mají tam takové ty základní kousky za moc pěkné ceny - ať už jde o klasické rtěnky, bronzery, make-up či rozjasňovače.

Já si vybrala čtyřku složenou z odličovacího oleje, matné tekuté rtěnky, rozjasňovače a ikonického fixátoru make-upu. 

Jak na bezchybný make-up, který se neobtiskne do roušky ani během dne z obličeje nijak výrazně nezmizí? Fixujte, fixujte, fixujte! První vrstvu fixátoru je třeba nanést na čistý obličej, druhou na hotové líčení. Jako skvělý fígl se mi osvědčilo "zapékání" - tj. na místa, kde se mi rouška dotýká obličeje zatlačím  pudr do pleti pomocí houbičky. Make-up pak není vlhký, a déle vydrží.
Jestli je MAC fixátor nejlepší? Nevím, ale přijde mi, že výdrž make-upu zvyšuje a já si na něj už tak nějak zvykla :)

Pokud toužíte po matném finiši na rtech a máte rády výrazné barvy, určitě sáhněte po odstínu 684 Billion § smile od Macu. Tahle rtěnka vám nezaručí celodenní výdrž ani to, že rtěnka vydrží jídlo, ale na rtech je neskutečně příjemná lehká a vlastně ani necítíte, že ji máte. Není to držák, ale zároveň po ní rty nepnou ani nejsou vysušené. Složení je navržené tak, že rtům dodává hydrataci. Za mě moc příjemný kousek. Pod rouškou bych ji asi nenosila, ale teď, když se zase můžeme naplno na ulicích a v obchodech usmívat, ji používám ráda



Rozjasňovače miluju. Dodávají obličeji svěží nádech a i když se člověk necítí zrovna svěže, dokáží pleť oživit a projasnit. Problém rozjasňovačů je v tom, že hodně dražších značek klade větší důraz na pigmentaci než na nositelnost, a tak mám doma spoustu těch, které jsou dokonalé na nějakou párty, ale v práci bych se v nich leskla jako diskokoule. Výhodou tohoto krasavce od MACu je to, rozjasní, ale tak nějak přirozeně. Je nositelný a nekřičí na míle daleko. Výdrž bych pak hodnotila jako nadprůměrnou. Mám odstín Double Gleam, což je taky nejprodávanější varianta a už chápu proč :) Na denní nošení je to poklad. 




Tento olejový odličovač se skutečně povedl. Je sice dražší, ale poradí si s každým make-upem i voděodolnou řasenkou. Sundá opravdu všechno. Obrovskou výhodou je i to, že nepodráždí ani hodně citlivou pleť.  Po té moji alergii na antibiotika, díky které jsem se neskutečně opupínkovala, si dávám opravdu pozor na to, co si na obličej dávám a tento olej prošel! 



Barter spolupráce s Elnino.cz
Kejt//Instantni krása

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Já mám už druhej fixační sprej a moc mě baví :). Mám doma i rozjasňující paletku na pleť a tu taky používám ráda. Rtěnka je určitě něco, co bych od Macu doma mít chtěla

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já zatím od MACu měla pouze úplnou náhodou lak na nehty, co se ke mě dostal darem. Jinak mě moc lákají ty jejich rtěnky a právě Fix +.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, za mne určitě rtěnky, měla jsem i make-up, ten byl taky super, ale trěnky jsou top. : ))
    Krásnou neděli přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  4. Já Mac ještě nezkoušela, ale kámoška na vejšce tuto kosmetiku milovala a pořád mi ji doporučovala... ale ta cena :/ Somethingbykate Možná někdy O:)

    OdpovědětVymazat