Stop vypadávání vlasů s Kérastase Specifique

By 23:00 , ,

Dneska se spolu mrkneme na další kousek z vlasové péče. Já vím, že je to tu poslední dobou samá vlasovka, ale tak nějak doháním resty a ráda se s vámi podělím o své novodobé oblíbence, protože jich je opravdu hodně. Loni touto dobou jsem byla ze svých vlasů neskutečně nešťastná, o rok později je miluju.
 
 
Dlouhou dobu jsem používala Olaplex, ale jak jsem psala v minulém článku, není to řada, kterou bych mohla používat denně dlouhodobě a občas bylo potřeba tuhle vlasovku vystřídat. V lednu jsem poprvé na Notino objevila a vyzkoušela šampon z řady Specifique Bain Prévention od značky Kérastase. Řada je určená řídnoucím a padajícím vlasům a kromě šamponu taky obsahuje sérum proti řídnutí a vypadávání a intenzivní kúru.



Šampon má zamezit nadměrnému padání a řídnutí. Posiluje vlasová vlákna a dodává objem. Také navrací rovnováhu pokožce hlavy a zlepšuje její stav. Je určen všem typům vlasů a působí jak preventivně, tak se zároveň snaží zamezit již nastalému problému.
Šampon neobsahuje silikony, čehož jsem se trošku bála, protože většinou mi bezsilikonová péče příliš nesedí. Taky jsem se bála, jestli vlasy nebudou příliš těžké a vyživené a zda budou mít objem (v minulosti mi už moc nesedla řada na barvené vlasy, která byla na mě moc těžká ). Naštěstí se ukázalo, že jsou mé obavy zbytečné. Vlasy jsou po umytí nádherně lesklé, snadno se rozčesávají a mají objem. Bez umytí vydrží klidně i 2 až 3 dny (obvykle myju vlasy denně). 
 



K šamponu jsem se taky rozhodla vyzkoušet  intenzivní kůry Densifique Cure & Specifique. Obě tyto kůry jsme si s mamkou pořídily napůl, abychom mohly posoudit výsledky. Jedná se o malé kapsle (42 nebo 10ks), které se nanášení 3x týdně do suchých nebo ručníkem vysušených vlasů a vmasírují se do pokožky hlavy. Následně vlasy můžete vyfoukat nebo upravit podle zvyklostí. Kapsle mají jemnou líbivou vůní a pozoruju, že kromě toho, že mi vlasy padají o dost méně než dřív, mám taky pěkný objem. Kapsle nezatěžují, nemastí pokožku hlavy. Navíc také chrání před lámáním a poškozením během rozčesávání a stylingu. 
 


Přiznávám, že intenzivní kúra Specifique Cure Anti-Chute Intensive je dost drahá záležitost (42ks, což je na 14 týdnů vychází cca na 3 tisíce korun). Na druhou stranu pokud máte skutečný problém, že vám vlasy padají, jsou zničené, nemají objem a jste ochotni si připlatit, myslím, že v případě této řady není o čem diskutovat.  Za mě cena odpovídá kvalitě. 


Částečná barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ahoj, když si obvykle umýváš vlasy denně jak to děláš, že máš tak hezkou barvu? Já myju obden a mám to hnedka jako strašák do zelí a je jedno jestli si to barvím doma nebo to dělá kadeřnice...Už jsem z vlasů úplně zoufalá, že i když to myju každý druhý den, tak je mám jako mop.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tajemství je v tom, že používám barvící masky Maria Nila/Davines. Dávám je jednou za čas a krásně barvu doplní/oživí. Navíc vlasy neničí, ale naopak - vyživují :)

      Vymazat
  2. Možná v budoucnu také vyzkouším xD ty máš dobře tipy. Už díky tobě jedu léta v Alpecinu.


    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, vím že tyto ampule = séra = kúru na vlasy chválí Ája, a to opakovaně. Já bych je potřebovala, doslova jako sůl, padání - extrémně začala loni na podzim. Ale je do toho zahrnuto vícero aspektů. Olaplex právě používá na mne má kadeřnice, doma ho neaplikuji.
    Měj pěkný den. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. olaplex určitě stojí za vyzkoušení. asi to není šampon na denní používání, ale na uzdravení je skvělý :) A ty kapsle za ty peníze vážně stojí

      Vymazat
  4. Dobrý tip, určitě vyzkouším, nejvíce mne zaujala barvící maska, dlouho hledám něco, co mi nebude tolik lámat vlasy :-)

    OdpovědětVymazat