Olaplex - vlasovka, která stojí za každou korunu

By 20:02 , ,

O tom, že dávám přednost kvalitní vlasové péči už tady psát nemusím. To už víte. Zvlášť v poslední době jsem se přesvědčila, jaký je obrovský rozdíl v tom, jak o své vlasy pečuji.

Jeden z úplně nejdůležitějších kroků je, že každé vlasy potřebují něco jiného. Každé vlasy jsou úplně jiné, mají jiné vlastnosti, jsou suché nebo naopak mastné. Jsou jemné nebo naopak nezkrotné. Plihnou nebo jsou krepaté. Pokud se tedy rozhodujete, jakou péči vybrat, vzpomeňte si na to, co od vlasovky chcete a co vás případně trápí.



Já poslední dobou potřebovala své vlasy trošku vyživit. Loňský lockdown a zavřená kadeřnictví se na nich podepsalo, nebyly zdravé, zastřižené a neseděl mi vůbec žádný šampon, který jsem doma měla. Buď byl málo regenerační nebo naopak moc těžký a já tak na hlavě měla pár chloupků jako Glum. No a pak jsem se rozhodla přes Elnino vyzkoušet všemi chválený Olaplex, který jsem  brala jako takovou poslední možnost, když mi L'oréal Pro ani Kérastase nepomohli. A světe div se - vlasy se daly do pořádku.

Olaplex

Vlasová péče Olaplex je taková trošku vyšší třída. Nejedná se o levnou kosmetiku, na druhou stranu podle mého stojí za každou korunu. Testuju ji asi od srpna/září, takže výsledky vidím z dlouhodobého hlediska. Regenerační šampon Olaplex bond maintenance no. 4 je obohacený o látku, díky které pomáhá obnovovat, regenerovat a hydratovat vlasové vlákno.  Vlasy jsou po umytí lesklejší (potvrzuji). Šampon neobsahuje sírany, parabeny ani lepek. Kondicionér Olaplex Bond maintense no. 5 se dává na šamponem umyté a ručníkem lehce vysušené vlasy, nechává se působit 3 minuty a následně se opláchne. Jeho hlavní funce je, že vlas vyživí a uzavře.

olaplex

Vlasy jsou hned po umytí neskutečně jemné a hladké a ten pocit přetrvává i po vysušení. Pro lepší výsledek doporučuju hned vyfoukat na střední teplotu ve směru růstu. I když se jedná o dost hydratační šampon, nijak zvlášť nezatěžuje - ani jemné vlasy, nicméně nedoporučuju ho používat hodně dlouhou dobu - časem totiž zatěžovat začne a může se vám stát, že vlasy budete muset často mýta výsledek už nebude takový, protože si vlasy zvyknou.

Olaplex používám spíše nárazově, když to moje vlasy potřebují. Střídám ho s další profi kosmetikou a musím říct, že mě vážně zachránil. V léte jsem se vydala na dovolenou, což pro mě vždycky znamená vysušené vlasy bez života ať už mám s sebou jakoukoliv vlasovku, ale díky Olaplexu jsem domu přijela s hřívou, za kterou jsem se stydět nemusela. 

Takovou třešničkou na dortu jsou pak další body Olaplex péče - každý z produktů ma na sobě napsáno číslo, aby bylo jasné jako které krok ho použít. Vyzkoušeno mám například posilující vlasové sérum pro poškozené vlasy Olaplex intensive bond building hait tretment, které se dává jako výživa před mytím.





You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ahoj, o této řadě jsem se bavila se svou kadeřnicí, ale nakonec jsme zůstaly při aplikaci přímo při návštěvě jejího salónku. Ale jsem s Olaplexem i za tu cenu velmi spokojená. ☺
    Moc pěkná recenze. Hezký den přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, to vypadá skvěle. Já jsem zkoušela v poslední době právě Loreál Pro a pak Matrix Biolage a ani jedno mě nijak nevystřelilo z trenek, jak by řekla moje babička :-D Mám teď docela obavy si už kupovat jakoukoliv dražší kosmetiku, když mě to prostě stejně nefunguje. Kerastase i Olaplex jsou pro mě už bohužel za hranou ceny, kterou jsem ochotna dát.

    OdpovědětVymazat
  3. Na tuto vlasovku mám zálusk, ale teď zkouším Morocco oil vlasovou řadu, tak uvidíme jak pomůže, nepomůže...


    somethingbykate

    OdpovědětVymazat