Jak si zpříjemnit povánoční čas

By 15:35 , ,

Určitě na vás všechny padla povánoční depka, nemám pravdu?
Druhého ledna jste zamáčkli slzu a začali přemýšlet, co vás v nejbližší době čeká. Sundávání ozdob ze stromečku a schovávání vánočních dekorací bývá smutné a najednou si člověk uvědomuje jak prázdno v bytě má. 

Abyste té depce úplně nepodlehli, sepsala jsem vám pár tipů, co dělat a jak si to udělat doma pěkný.



1. Pořiďte si nové dekorace, zútulněte si domov

Letos jsem se rozhodla, že se nenechám strhnout povánoční depkou a stromek nahradila novými celoročními dekoracemi. Pořídila si pár obrázků, svíček, objednala náplň do aroma difuzéru, koupila zajímavé dekorace.. a udělala si to doma hezký!  Vzhledem k tomu, že první dva měsíce roku člověk tráví hlavně doma a není tolik venku, pěkný interiér je potřeba.
Co u mě celoročně frčí, jsou pěkné svíčky, kupuju je pořád a všude. Kromě yankee candle jsem se rozhodla vyzkoušet i Woodwick a sáhla po její ovocné verzi Trilogy fruits of summer. Hlavní důvod, proč jsem ji chtěla, je její lodičkovitý tvar, který v budoucnu určitě využiju jako ozdobný květináč na sukulenty.. Woodwick svíčky po zapálení praskají jako krb a vytváří tak útulnou atmosféru. Zbytek svého stolku jsem vyzdobila sušenými květinami (z květinářství provoní), moderní vázou (z Tedi) a obrázkem z Primarku.

Woodwick

2. Netflix, knihy & chill

V zimě se hodně věnuju četbě a netflixu. Začínám mít pocit, že jsem už viděla snad polovinu seriálů, které na Netflixu jsou :) Pokud nevíte na co mrknout, doporučuju například oddechovky Emily in Paris, Troufalky či Služku. Z detektivek a vážnějších žánrů se mi líbilo The fall, Fauda, Dívka z Osla, Clickbait, Blankspace, Chálifát, Ví o tobě, smrt nás spojí....


3. Naučte se vařit & péct netradiční recepty

Instagram i tiktok jsou plné netradičních receptů na domácí zmrzliny, sýrové pečivo, těstoviny na několik způsobů či na různé zdravé varianty pokrmů. Co si dlouhý zimní večer zpestřit tím, že vyzkoušíte něco nového a zajímavého? Já třeba naprosto podlehla sýrovým kuličkám s pečeným česnekem nebo domácí oreo zmrzlině.



4. Provoňte si byt

Když jsem před rokem poprvé vyzkoušela aroma difuzér od Yankee Candle věděla jsem, že to není naposledy, co ho mám doma. Od té doby si ho kupuju opakovaně. Nedávno jsem zjistila, že nemusím kupovat celý nový difuzér, ale stačí koupit náhradní náplň - ovoněné tyčinky, které se do prázdného difuzéru zasunou a provoní celý byt. V balení jich je 5 kusů, ale mám vyzkoušené, že dvě tři tyčinky bohatě stačí.
O značce Bath&Body works jsem poslední dobou slyšela samou chválu, ale abych si nekupovala další svíčku, sáhla jsem po bytové vůni Mango Mai Tai, která je neskutečně intenzivní a voní po mangu, jasmínu a grepu. 





5. Buďte kreativní

Někdo dělá svíčky (například za těmito stojí nejšikovnější  Andrea.Artists), někdo maluje, někdo dělá hudbu a jiný zase zkouší různé líčení či fotí. Já jsem ta poslední skupina. Volné dny se snažím trávit nějak zajímavě, a pokud není na programu dne procházka nebo výlet, tvořím. Před Vánoci jsem propadla tvoření vánočních věnců a teď, když už je trošku déle tma se zase chci naplno věnovat focení a líčení. 




Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Od WW jednu lodičku mám a voní nádherně, ale co tak čičchám, tak se mi málokterá líbí. Bath&Body Works mě láká.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat