Jak jsem objednávala z Posterstore.cz + slevový kód

By 10:04

Když jsme se v dubnu stěhovali do nového bytu, většinu věcí jsme přenesli z toho starého, takže zas k takovým velkým úpravám nedošlo. Postupem času jsem ale některé věci vyměnila, upravila... ale pořád tomu něco chybělo. Měla jsem představu, že na stěnu, kde máme televizi, musíme pověsit pár obrázků/postavit k televizi nějaký stolek, protože se nám hodně rozléhal zvuk a neskutečně to dunělo.


Když mě po Vánocích oslovil posterstore.cz věděla jsem, že tohle je přesně to, co potřebuju. Stěna plná obrazů. V této chvíli mám místo obrazové stěny obrazové koutky, protože jsem si ještě od rodičů nepřivezla/nekoupila vrtačku (chápeme se, že jo :))), nicméně už teď se mi ta proměna a oživení bytu moc líbí, i když je mi jasné, že to ještě projde spoustou úprav.

K televizi jsem nakonec umístila tento kulatý stolek se sušenou květinou, svíčkou a obrázkem.

 

Velkou změnou prošla i ložnice, kterou máme rozdělenou na dvě části. Postel jsme od zbytku pokoje oddělili nábytkovou stěnou, do které jsme koupili různé šuplíky nebo boxíky a volné části obývají svíčky. Druhou část pokoje tvoří komoda, kde jsem měla svůj zahradnický koutek, ale ten bohužel nepřežil letošní zimu, pochmurné počasí a neustálou tmu, a tak jsem květiny vyměnila za obrázky, které by naštěstí zvadnout neměly :)) 

Plakáty jsem volila ve dvou velikostech - větší 40x30 a menší 21x30, což je tradiční formát A4. Celý nákup na posterstore probíhá tak, že si vyberete, který plakát se vám líbí (a že jich je), zvolíte si konkrétní velikost plakátu (největší je 50x70, nejmenší 13x18) a k tomu si vyberete z několika druhů rámečků (anebo taky nemusíte, pokud máte rámečky vlastní). Plakát o rozměru 21x30 s bílým dřevěným rámem (jak mám já) vychází cca na 259 Kč + 279 Kč, ale pokud chcete ušetřit, do 11.2. můžete využít slevový kód KEJTX40, se kterým máte 40% slevu z původní ceny na všechny plakáty (neplatí na kolekci umělců)



Kromě různých moderních plakátů najdete na posterstore i fotky krajin, zvířat, oblíbených turistických míst (jako například Colosseum♥, Amalfi, NY, Paříž) anebo i speciální kolekci pro nejmenší. Pokud si nevíte rady, jak plakáty zkombinovat a jakou velikost zvolit, mrknetě do záložky zeď inspirace. Najdete tam jak reálné fotky pokojů, tak i ukázky, jak jednotlivé obrázky rozmístit.

Pokud se rozhodnete, že si plakát koupíte i s rámem, rámeček má kromě háčku na stěnu i takovou tu nožičku díky které můžete obrázek položit na rovný povrch. 


Než objednáte, doporučuju přidat jednotlivé obrázky do oblíbených a prohlídnout si tak, jestli se k sobě hodí nebo jestli se barevně bijou. Já jsem do oblíbených přídávala snad všechno, co mě zaujalo, a pak jsem vylučovací metodou vybírala to nejlepší. 

posterstore.cz

Barter spolupráce s Posterstore.cz
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt



You Might Also Like

1 komentářů