Paletka Sigma - Cor-de-rosa [Recenze]

By 12:27 , ,

Dneska mrkneme na zoubek paletce očních stínů Cor de rosa od Sigmy, kterou jsem objednávala na Notino. Líčení očí je jedno z mála efektivních líčení, které jdou pod respirátorem vidět, tak proč jim neupoutat. Výrazné oči miluju více než kdy dřív, proto je pro mě paletka naprostý dar.  Barevně se mi naprosto trefila do vkusu.


Stíny stojí okolo 1200 Kč a mají 16,24 g, v balení najdete oboustranný štětec, který není vůbec špatný. Velikostně je paletka poměrně velká - určitě větší než třeba ABH Sultry nebo Amrezy a obsahuje zrcátko, což oceňuju, protože zrcátka v paletkách používám neustále. Obal je hezký, elegantní a udělaný tak, aby se dobře čistil, nejsou na něm vidět fleky od make-upu a vnitřek jde snadno utřít. Vím, že tento popis možná zní vtipně, ale časem si  člověk uvědomí, že praktická paletka je mnohem lepší než různé experimenty typu třpytky/samet/lesklý plast, protože ty se časem zašpiní a produkt pak vypadá hrozně opotřebovaně. 

Cor-de-rosa obsahuje 14 stínů (5 třpytivých, 9 matných), které je jednoduché kombinovat. V paletce najdete jak matný světlý stín na koutek oka (Veranda), tak i třpytky (Belle of the ball). Pro milovníky zlaté pak Sunsprite. Jsou v ní zastoupené jak hnědé barvy, tak i růžová či vínová. Zkrátka a dobře jde paletka dokonale kombinovat, všechny barvy se k sobě hodí navzájem  a hezky se doplňují.

Cor de rosa

Cor de rosa

Cor de rosa


Co mě ale trošku překvapilo, jsou třpytivky Belle of the ball a Sunprise - oba stíny totiž fungují spíše jako topper, než jako samostatný, silně pigmentovaný stín, proto je doporučuju nanášet na vrstvu báze/lepidla na třpytky, pak totiž mají plnou pigmentaci. U ostatních stínů je ale pigmentace naprosto v pořádku. Co mě na paletce zklamalo, je, že celkem dost práší, resp. některé barvy jsou v pohodě, jiné nemůžete nanášet na již hotový make-up, protože vám ho  zašpiní a oklepání štětce nepomůže. Řeč je třeba o mém nejoblíbenějším vínovém Shakespeare. Barva je to sice dokonalá, ale hodně suchá a prášívá a jde hůř blendit.

Stíny jsou klasicky pudrové, poměrně tvrdě slisované, z čehož plyne, že práší víc než máslovky, ale zároveň vydrží daleko déle. S paletkou se líčím víc jak měsíc v kuse každý den a u některých barviček mám ještě nápis Sigma, nejvíc používaný je meruňkový Apricot a Belle of the Ball, ale ani u jednoho stínu ještě nejsem na pánvičce, což o Sultry od ABH říct nemůžu, tam jsem na žlábku byla po 2 týdnech. Na druhou  stranu se kvalitou stínů Anastasii prostě nevyrovná. To je totiž moje nejoblíbenější značka paletek a vyhovuje mi zkrátka víc. Na Sigmě mi zase vyhovuje kombinace barev. 



Shrnuto, podtrženo

Pokud bych měla paletku hodnotit bez ohledu na jiné značky, není špatná. Miluju složení barev, které využiju na 100% - takto barevně mi ještě nikdy žádná paletka nesedla, takže je to kousek, který jezdí se mnou na víkend k rodičům a když nevím, co by, sáhnu po Cor-de-Rosa. Perfektní je i obal a vybavení paletky - štětec je boží, zrcátko využívám. Pigmentace je příjemná, i když pod třpytivé stíny doporučuju bázi, jinak nejsou moc vidět a slouží jako topper (tj. oživí matný stín). Co mě na paletce mrzí je, že práší a některé barvy jdou hůř blendit. 



Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

6 komentářů

  1. To složení barev je naprosto skvělé!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty barvy jsou překrásný. Po dlouhé době paletka, která mě opravdu zaujala svými odstíny.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka je teda barevně naprosto krásná, líbí se mi i její detaily (třeba ta růžička na jednom stínu). Musim ale říct, že i takto z fotek na mě některé stíny působí, že by mohly prášit a to jsi ostatně i sama potvrdila. Vypadá ale i tak dost zajímavě a mě by si asi získala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Složení odstínů je fakt nádherné, takové odstíny jsou přesně pro mě. Naprosto využitelné.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Máš pravdu, s těmito barvami bych si taky vystačila, jsou fakt nádherné! :) Jen škoda toho blendění -.-"

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat