Testuju různé druhy produktů na obočí

By 8:57 , , , ,

Je to už pěkně dlouho, kdy jsme si mohli zajít na kosmetiku, microblading a udělat si zkrášlovací den. Díky lockdownu jsme se museli naučit, jak si nabarvit a ostříhat vlasy (to stříhání jsem vynechala, a tak mám nejdelší vlasy v životě..yahooo), jak si udělat nehty, prodloužit řasy, či jak si nabarvit obočí... a právě tomu se v dnešním článku budu věnovat. Všechny produkty seženete na Elnino.cz za dost fajn ceny.


Do klasického barvení bych se sama od sebe nepustila. Moje obočí je totiž přirozeně černé, takže nevím, jak by barva chytala a hlavně blbě roste, takže dokud neotevřou salony a já nebudu moc vyrazit na nějakou úpravu, budu si obočí dokreslovat sama. Na úvod bych ještě chtěla říct, že obočí si dělám podle toho, jak se to líbí mně. Na sociálních sítích jsem totiž vypozorovala, že máloco se tak kritizuje jako to, jaké má kdo obočí :-)

Dneska vám chci představit čtyři různé produkty, kdy každý funguje úplně jinak. Mám tady tužku na obočí Artdeco Ultra fine brow liner, čtyřhroťák Maybelline Tattoo brow micro-pen tint, paletka pudrů Benefit Brow Zings a gelovou slupovací barvu Tattoo Brow easy pell off tint. 



Gelová slupovací barva Tattoo Brow easy pell off tint se nanáší štětečkem na obočí, které vykreslíte podle toho, jak chcete, aby vypadalo. Necháte působit cca dvacet minut, a poté sloupnete.  Při nanášení se snažte vrstvu barvy spojit, aby bylo sloupnutí snazší a rychlejší, jinak budete z jednotlivých chloupků vybírat žmolky barvy. Ale pokud by se vám to náhodou stalo, nejlepším pomocníkem je kartáček na obočí, kterým barvu vyčešete. Po sloupnutí vypadá obočí plně a poměrně přirozeně. Mám odstín medium brown, u kterého jsem se trošku bála, jestli nebude moc tmavý, ale není. Obočí byste pak neměli odličovat olejovým produktem, ale stačí ho projet vodou/čistícím gelem. Výdrž je různá. Jsou dny, kdy mi obočí vydrželo pěkné i pět dnů - záleží na tloušťce obočí, vrstvě produktu i délce, jak dlouho necháváte barvu působit a čím se odličujete. Za mě je to určitě skvělý produkt, který moc ráda používám. I když se obočí trošku smyje, stále vypadá dobře a jde snadno dokreslit. Nejlepší na tom je, že člověk vypadá jako člověk, i když není nalíčený.


Gelová slupovací barva Tattoo Brow easy pell off tint

omluvte moje pruháče pod očima a pihy


Tužka na obočí Artdeco Ultra fine Brow liner je klasická vysouvací tužka s tenkým hrotem a kartáčkem na druhém konci. Já se ale bohužel netrefila s odstínem, je světlejší, než potřebuju, což by zas tak nevadilo, většinou používám světlejší odstíny než je moje obočí. Nicméně když pominu odstín, celkově s ní moc spokojená nejsem. Je hodně suchá, hrozně špatně kreslí a musím na ní tlačit. Bohužel mi nesedla.

Artdeco Ultra fine Brow liner

Artdeco Ultra fine Brow liner


Dalším produktem, který mi bohužel nesedl, je fix Maybelline Tatto Brown Micro-pen tint. Tento čtyřhrotový fix by měl nahradit microblading. U těchto fixů je celková potíž, že snadno zasychají, blbě se nanášení na mastnější obličej nebo makeup, nekreslí tak, jak by měly. A to je bohužel problém i tohoto  fixu od maybelline - hrozně špatně se mi s ním pracuje. První tahy jsou v pohodě, ale celé obočí s ním nevykreslím. Navíc se rozpíjí a po pár použitích mám pocit, že za chvíli doslouží. Levnější alternativu, která mi sedí víc, najdete u Essence. Dražší variantu, která něco umí, najdete u Benefitu. Celkově mi ale tyhle fixy nepřijdou jako žádný zázrak a možná i jako zbytečná investice. 


A na závěr si dáme mého největšího oblíbence. Je to paletka Brow Zings Pro palette od Benefitu. Je sice nejdražší - na Elnino vyjde asi na necelých sedm stovek, ale je snad nespotřebovatelná.  Je složená ze čtyř pudrových stínů, jednoho bezbarvého fixátoru a dvou barevných vosků. Paletku mám jak ve světlejší verzi, tak i v té tmavší a je skvělá. Obočí se s její pomocí vykreslí během pár sekund, voskem se zafixuje a drží celý den. Navíc je plechová, skladná a má zrcátko, takže je super i na cestování. V porovnání cena x výdrž si troufám říct, že je jasný vítěz. 






Pokud bych měla všechny produkty shrnout, tak nejvíce mě zaujala slupovací barva, díky které je obočí pěkné a plné i když člověk není namalovaný. Barva vydrží cca 4 dny (i víc i míň), aplikace je rychlá a jednoduchá. Nemáte co zkazit. Skvělý úlovek, který budu kupovat opakovaně. Dalším favoritem je Benefit paletka Brow Zings, díky které je obočí vykresleno a zafixováno na celý den, tmavší verzi mám už rok a ještě stále v ní nemám dolík, takže vydrží opravdu dlouho. Jestli budu kupovat další balení? Až za několik let dojde, tak určitě :-) Nejméně mě zaujal Maybelline fix a tužka na oči Artdeco.  


Barter spolupráce s Elnino.cz
Kejt//Instantni krása

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Skvelý článok. Ja osobne si doma farbím obočie farbou asi raz za týždeň a je to záchrana času hlavne ráno keď nestíham. Stačí mi ho vyčesať gélikom a vyzerá upravene. Inak skvelé recenzie. Akurát týždeň dozadu som pozerala túto rovnakú ceruzku od Artdeco, takže tvoja recenzia prišla v dokonalý čas ♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě lépe vypadá na obočí Benefit paletka, asi se po ní mrknu. Trendy nesleduji ale snažím se o to aby obočí vypadalo přirozeně. Žádný Brežněv ani tenké čárky mi nejsou blízké.

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám duo od Rimmelu, jinak mám obočí celkem tmavé a husté a nepotřebuji nějaké extra úpravy. Jinak tvoje obočí se mi líbí a nejvíce přirozené je s tím duem od Benefitu.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat