Natasha Denona Bloom [Recenze]

By 13:03 , , ,

Tvářenky se u mě nikdy moc dlouho nezahřály, většinu času jsem používala bronzery a to mi tak nějak stačilo, protože jsem byla přesvědčená že jiná než hnědá barva mi stejně nesluší. Postupně jsem dala šanci odstínu Coralista z dílny Benefitu a NYX tvářenkám, které se však blíží ke svému spotřebování. No a tak začal hon na ideální tvářenku. Do užšího výběru se dostal Nars, Clinique a v neposlední řadě taky Natasha Denona a její Bloom, která nakonec vyhrála. 

Natasha Denona Bloom

Tvářenku jsem kupovala na Sephoře a vyšla mě na nějakých 570 Kč, což není málo, ale zároveň to už pro mě není nějaká šílená částka v poměru cena x výkon. Tvářenky v drogeriích se pohybují okolo 200-400 Kč, takže si připlatit za high end značku pro mě nebyl problém. Tvářenka má 4 g, pevný plechový obal a už na první pohled vypadá hodně honosně a stylově. Dalo by se říct, že je svým balením hodně odolná proti zničení a navíc ten plechový obal nebude rychle a snadno odrbaný a poškrábaný. 

Bloom má korálovou barvu s jemnými třpytivými odlesky a myslím, že se snadno přizpůsobí každé barvě pleti a každému barevnému typu. Podle fotek jsem se trošku bála, jestli nebude moc růžová, ale není. Je korálová a hodně sytá, šťavnatá. 

Natasha Denona Bloom


Natasha Denona Bloom


Tvářenka je pudrová a neflekatí, ale stejně raději obličej zapudruju po nanesení makeupu a až poté nanáším tvářenku. Na tvářích vypadá šťavnatě, nedělá v průběhu dne fleky, nevypadá lacině a obličej krásně oživí. Dodává takový ten svěží  nádech jako když se vrátíte z procházky.

Co se týká pigmentace, tak ta je neskutečná, proto doporučuju nanášet opatrně, klidně štětec trošku oklepat, otřít a jemně poťupkat tvář. Jak to jednou přeženete, jde to těžce dolů. Na druhou stranu se s ní fakt rychle neučíte, jen to chce ze začátku cvik.
Výdrž je celodenní a nemá ani problém s rouškou čirespirátorem - jasně, trošku se otře ale na obličeji to poznat není. Navíc jde snadno zafixovat fixačním sprejem.

Jestli se do ní vyplatí investovat? Za mě určitě ano. Nenašla jsem nic, co by mi na ni vadilo, cena mi taky přijde OK a je na ní vážně poznat, že je to jiná liga než drogerkový produkt.  Navíc ji na jedno nalíčení spotřebujete fakt malinko, takže je téměř nespotřebovatelná. Díky plechovému obalu a malému zrcátku je ideální na cestování








You Might Also Like

4 komentářů

  1. Já mám tvářenky hodně ráda a tahle má moc pěkný odstín. Líbí se mi i balení, asi se po ní podívám. Já mám momentálně tvářenku v srdíčku od Makeup Revolution.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barvička je nádherná, na jaro jak stvořená.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Je fakt krásná, šťavnaté tvářenky mám ráda, protože úplně rozzáří obličej a dodají "šťávu"! :)

    OdpovědětVymazat