Na dně XV.

By 9:00

 Už tomu budou tři měsíce kdy jsem naposled ukázala a zrecenzovala spotřebované produkty a protože toho bude trošku víc, ukážu vám je po částech. Nejprve mrkneme na zoubek produktům na obličej, které se ale dost opakují, protože jsem konečně našla svoje věrné oblíbence. Tak pojďme na ně, třeba vás inspiruju :)

Purity vision Heřmánková voda

Purity Vision Heřmánková voda - ke květinovým vodám jsem se dostala celkem náhodou. Poslední rok dost bojuju s pletí a rouškama a skončila jsem v té fázi, že pro mě bylo bolestivé se obličeje jenom dotknout nebo se otřít o polštář. Vždycky jsem automaticky celá zrudla a obličej a krk mě pálil a svědil. Zkusila jsem tedy na zklidnění a hydrataci heřmánkovou vodu a pomohla mi natolik, že už na ní nedám dopustit. Krásně obličej hydratuje, zklidňuje a zabraňuje rudnutí. Používám ji jako další krok po dvoufázovém odlíčení. Na ní pak nanáším krém a případně olej. Pokud vás tedy trápi citlivá pleť, určitě tyhle květinové vůně vyzkoušejte. Stojí za to.
Koupila bych si znovu: ANO

Odličovací olej Yves Rocher Sensitive Camomille - u heřmánku ještě chvíli zůstaneme. Tahle řada od YR je totiž bezkonkurenční. Pokud vás trápi citlivá suchá pleť, musíme ji vyzkoušt. Jednu dobu to byla jediná řada kosmetiky, na kterou jsem neměla reakci. Perfektně pleť zklidňuje - hlavně pokud celý den nosíte roušku nebo respirátor. Olej jemně voní, skvěle odličuje a je to moc fajn parťák ať už během odličování ve sprše nebo pomocí vatových tamponků. Spotřebovala jsem celkem 3 balení a další 3 mám na cestě! Navíc nemastí, snadno se z obličeje sundá a neucpává pleť.
Koupila bych si znovu: ANO

Čistící krém Yves Rocher Sensitive Camomille- z celé heřmánkové řady je nejslabší, protože moc nečístí. Je to špíše ranní krok při čištění pleti nebo druhý krok při dvoufázovém obličování, ale pouze za předpokladu, že jste si předtím důkladně vyčistili obličej nečím jiným. Určitě to není produkt, který vás zbaví veškerého makeupu. Je to moje druhé balení. S krémem jsem byla spokojená dokud jsem neobjevila micelárku ze stejné řady. Teď už po něm nesahám. Ale stejně jako olej je krásně hydratační, nezatěžuje pleť a je ideální pro citlivou a suchou pokožku.
Koupila bych si znovu: Nevím

Expresní odličovač na oči s chrpou: tohle je moc fajn kousek, který mám ve svém kosmetickém šuplíku už nějaký ten pátek. Je složen ze dvou fází, které se musí protřepat. Je olejový, takže nedoporučuju pokud máte prodloužené řasy nebo vám vadí olejová konzistence. Poradí si jak s klasickým, tak i s voděodolným makeupem i s divokým výrazným líčením. Jedna lahvička mi vydrží déle než měsíc a co mi vyhovuje je, že jsou na něj často různé slevy nebo se dává jako dárek k nákupu na stránkách YR.
Koupila bych si znovu: ANO


* Micelární čistící gel Bioten Skin Moisture - v létě byl kolem kosmetiky Bioten obrovský boom, protože se konečně objevila na českém trhu. Jedná se o poměrně levnou značku (okolo 150 Kč za produkt). Ať už vzhledem, tak vlastnostmi produktů mi připomíná český Astrid a vzhledem k tomu, že mám Astrid moc ráda a moji pleti vyhovuje, jsem spokojená i s Biotenem. Čistící gel obličej hezky odlíčil i od velkých nánosů líčidel, byl k pleti citlivý, nic mě po něm nepálilo ani nesvědilo. Byla jsem s ním moc spokojená a nevidím důvod, proč po něm příště zase nesáhnout. Za ty peníze...
Koupila bych si znovu: ANO

* Micelární voda Astrid Aqua Biotic - miluju micelárky od Astrid, používám je roky a dlouhou dobu jsem v odličování nemohla najít náhradu. Nic pro mě nebylo tak jednoduché a účinné jako micelárky. Je ale třeba mít na paměti, že micelárky se musí pokaždé oplachovat, jinak můžou udělat na pleti paseku! Řada Aqua Biotic je ale první, která mi moc nesedla. Přišlo mi, že si moc neporadí s makeupem a s líčením očí už vůbec ne. Nějak jsme si prostě nesedly, a tak jsem ji používala na odličování swatchů a čištění štětců.
Koupila bych si znovu: NE

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Moc ma zaujala tá rumančeková voda. Ešte som nepočula, že niečo také existuje lebo dookola kupujem iba ružovú vodu, ale táto vyzerá tiež skvelo

    btw: i started following your blog. You know girls support girls! It would make me super happy if you would do the same for me, but feel free to do whatever feels right

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  2. Ty máš vždy tolik odličováků, mně ubývají hrozně pomalu. Květinové vody miluji a tyhle Purity Vision jsou skvělé, stejně tak heřmánek od YR.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Nic z toho jsem nezkoušela, ale celkově jsem spokojená s kosmetikou Purity Vision. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Od značky Bioten bych velmi ráda něco vyzkoušela. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, mě teda květové vody vůbec nelákají, ale Astrid miclárky ty naprosto miluju, tuhle růžovou asi nejvíc, kupuju si jí pořád dokola. Za ty peníze udělá opravdu bezva službu. Jinak mě teď, co se týče skincare chytly hodně čisticí pěny. Měj se krásně <3

    OdpovědětVymazat