Chloé Nomade...vůně letošního roku [Recenze]

By 12:19 , ,

Stejně jako Valentýna, tak i Mezinárodní den žen musíme oslavit v poklidu domova, v nějaké té pohodlné teplákovce, u seriálu nebo filmu se skleničkou v ruce. Poslední rok už je zkrátka takový. Nedávno jsem tady psala článek o mých tipech, co dělám, abych se z toho všeho nezbláznila. A jedna z mých rad (kterou praktikuju úplně nejraději:) je, že si občas musíme udělat nějakou tu materiální radost. Koupit si nové oblečení (i kdyby to byla jenom pohodlná teplákovka), kosmetiku nebo parfém. Někteří by mohli namítat na co parfém, když jsme pořád doma, ale já přiznávám, že parfémy používám i doma - už jenom pro ten lepší pocit a připomínku těch běžných dní. Navíc teď, když bude MDŽ, tak máme hned o důvod víc, si udělat nějakou tu radůstku, že jo :)

chloe nomade

Co se týká parfémů, tak letos jsem si hodně oblíbila vůni Chloé Nomade. Dostala jsem se k ní úplnou náhodou - když jsem si v zimě kupovala kabelku ve Fashion aréně, dali mi jako dáreček miniaturku, nejprve mě vůně moc nechytla, protože mi přišla málo "sladká", ale časem jsem ji přišla na chuť a teď ji vyloženě miluju, a proto jsem si ji musela na Notino pořídit i ve velkém balení. Je k dostání jak ve verzi parfémované vody, tak ve verzi toaletky. Parfémovaná voda je pak v provedeních 20 ml, 30 ml, 50 ml a 75 ml. Největší varianta se cenově pohybuje okolo 1400 Kč. K příležitosti Mezinárodního dne žen taky můžete sáhnout po nějaké z dárkových sad, které obsahují nejenom vůni, ale i třeba tělové mléko nebo miniaturku. 

chloe nomade

Nomade je výrazná květinová chypre vůně, která je silně sebevědomá a ideální na denní nošení, ale myslím, že se s ní blýsknete i večer (za normálního stavu, že jo :) 

Složení vůně
Hlava: mirabelka
Srdce: frézie
Základ: dubový mech

"Ve svrchních notách parfémované vody se ukrývá sladce opojná mirabelka, jejíž intenzivní aroma po chvíli doplní velmi ženská a svůdná frézie. Něžnost těchto ingrediencí vyvažuje tajemně aromatický dubový mech v základu, který přidává celkové kompozici na hloubce, smyslnosti a sofistikovaném vyznění."

Narovinu říkám, že vůně je poměrně silná a nedoporučuju ji na letní měsíce. K zimě jde ale perfektně. Vydrží vonět celý den a pokud si ji šplíchnete na oblečení, provoní vám celou skříň. Jsem vážně překvapená, ale troufám si tvrdit, že je to jeden z největších držáků, co doma mám. Navíc stylový minimalistický flakonek vůni dodává určitou dávku elegance, a tak vůně nejenom krásně voní, ale taky se na ni krásně dívá. 



Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ahojky, tuhle vůně máme v práci a taky se s ní občas navoním a opravdu musím souhlasit s tvým tvrzením, že patří mezi silnější aromatické vůně možná trochu do pánského stylu. Já se díky práci s parfémy a kosmetikou zamilovala teď d J´Adore tak si na něj chci letos ušetřit. Zatím si objednávám kvůli ceně jenom odstřiky a prostě nic nevoní jako to.

    OdpovědětVymazat