Maybelline SuperStay Matte Ink Coffee Edition [Recenze]

By 14:32 , ,

Asi určitě Vám neunikl boom kolem rtěnek Maybelline SuperStay Matte Ink Coffee Edition. U nás je tahle kávová limitka k dostání ve čtyřech odstínech  - 255 Chai Genius, 260 Hazelnut hypnotizer, 265 Caramel Collector a 270 Cocoa Connoisseur. Já sáhla po dvou nejsvětlejších, protože karamelové odstíny mi nesluší a ten nejtmavší mi podle swatchů přišel až příliš tmavý. Tyhle nude odstíny asi nebudou sedět každému, ale pro mě jsou naprostou nezbytností při každodenním líčení. Krásný a univerzální odstín je pak Hazelnut hypnotizer, který není příliš studený ani mrtvolný. Objem rtěnky je 5ml, cenově se pohybují okolo 159-209 Kč. Seženete je buď v DM nebo na Notino. 

Maybelline SuperStay Matte Ink Coffee Edition

Tyhle rtěnky jsou charakteristické svoji nesmrtelnou výdrží. - přežijí téměř všechno, a tak se dají nosit bez problému i pod roušku anebo na rande do restaurace (hahaha). Jsou vysoce pigmentované, barva drží rovnoměrně, neflekatí, neslévají se a hlavně nezanechávají po sobě jenom obrys okolo rtů, což u rtěnek bytostně nesnáším. Ať se raději vytratí celé než aby nechávaly jenom konturu. 

Výdrž rtěnky považuju za nejlepší, kterou doma mám (a že jich mám hromadu). Spolu s čokoládami a makronkami od L'oréal se tyhle SuperStay Matte řadí mezi moje největší topky. Zpravidla mi drží celý den, kolikrát přežijí i mastnější jídlo a večer je po celém dnu odličuju.

Maybelline SuperStay Matte Ink Coffee Edition
(Nahoře Hazelnut hypnotizer, chai genius)

Maybelline SuperStay Matte Ink Coffee Edition

Maybelline SuperStay Matte Ink Coffee Edition


Maybelline SuperStay Matte Ink Coffee Edition

Rtěnka má placatý štěteček, který je udělaný tak, aby šel vykreslit jak obrys, tak i celé rty. Obrovská výhoda je, že se nerozpíjí, nezalézá do vrásek, nezvýrazňuje drobné nedokonalosti. Někomu by mohlo vadit, že je po zaschnutí taková hodně suchá a dělá možná pro někoho nepříjemnou vrstvu, ale na tuhle vlastnost se dá krásně vyzrát - po nanesení obtiskněte rty do kapesníčku a lehce zapudrujte. Rtěnka bude skvěle držet, ale změní konzistenci, takže ji vůbec nebudete na rtech cítit. 

Pokud bych měla tuhle limitku zhodnotit, tak říkám, že je skvělá. Dlouhou dobu jsem SuperStay rtěnky nechávala válet na dně šuplíku, protože na mě byly moc suché a vadila mi konzistence, ale od té doby, co jsem vyzkoušela fígl s kapesníčkem, už používám výhradně je. Ať už ty základní odstíny, tak kávovou limitku. Rtěnka vydrží skoro všechno, na rtech vypadá pěkně, dobře se s ní pracuje, nevysušuje, nedělá fleky. Zkrátka hodně muziky za pár korun

Maybelline SuperStay Matte Ink Coffee Edition



You Might Also Like

5 komentářů

  1. Tyhle nové odstíny se mi docela líbí. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou parádní! Včera mi dorazily všechny čtyři a musím říct, že i ta nejtmavší je moc pěkná 😍

    Verulavickova.cz  

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou parádní! Včera mi dorazily všechny čtyři a hned jsem prubla ten nejtmavší, který je tedy také nádherný 😍

    OdpovědětVymazat
  4. Ty Barvičky jsou úplně ňuňu. Do nich bych šla, ale zatím mám giga zásobu rtěnek.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Rtěnky a produkty na rty jsou pro mě z dekorativky největším prokletím. Ne, že bych jich doma měla nějak moc, ale tolik mě jich láká. Z klasické řady Superstay mám doma dva odstíny a prakticky už po jiných rtěnkách, když jdu do rtěnky ani nesahám mám odstíny Founder a Ruler, plánuju ještě nějaký právě tento kávový a nějaký červený. Ale panebože miluju je! Celkově Maybelline je pro mě z drogerky totální modla ať už v Superstay nebo jejich nový Lifter lesky.

    OdpovědětVymazat