Jak se z toho všeho nezbláznit

By 15:02 ,

Ani nevíte, jak bych si přála, aby byl život zase v normě a řešila jsem tradiční problémky na téma "kam o víkendu na výlet, na kterej film do kina a do které kavárny na kafčo s kámoškama". Myslím, že se život do starých kolejí jen tak nevrátí, a tak je třeba si aspoň ty dny strávené doma nějak zpříjemnit. Já dodržuju pár základních pravidel, které mě celkem drží, a tak nedepčím každej den, ale třeba jenom jednou za tři dny :D 



Dodržujte klasickou rutinu - i když mám zrovna homeoffice, snažím se dodržovat určitá pravidla - vstávat každý den ve stejnou hodinu, dávat si tradiční kafe a vodu se šumivkou, hezky se oblíct. I když nemám v plánu kamkoliv chodit, vlasy si myju stejně často jako v době, kdy se každý den někam chodilo. Stejně tak se snažím každý den nalíčit, obléct si i něco jiného než tepláky - třeba letní šaty a svetřík. Aspoň obden se vydám na procházku nebo do obchodu. Jediné, co je pro mě fakt problém je, že nezvládám dodržovat jídlo, a tak snídám ve 4 odpoledne. Ale na tom ještě zapracuju. Možná. 

Buďte v kontaktu s blízkými - ať už na What's appu, instagramu nebo jiných socko sítích. Zatímco dřív jsem bytostně nenáviděla telefonování, teď se mu nebráním. I taková videokonference je vlastně fajn. Anebo pokec s rodiči či kolegy.

Když nemůžete za vínem a tapas do restaurace, musí víno a tapas za tebou. Miluju večerní chill, u seriálu, s vínem a něčím dobrým. Jestli se něčeho nedokážu vzdát, tak to jsou sýry a olivy, zatímco Luki zase miluje salámky. Takže naše večery někdy vypadají i takto. Pokud vám právě teče slina, tak mrkněte na edelikatesy.cz, na které mě už původně nalákala Raduška. Těchto mňamózních španělských dobrot tam najdete spoustu. Já můžu doporučit tapas boxík  At roca

Slavte jindy důležité dny - já vím, že ty narozeniny a Valentýn doma jsou fakt vopruz, když člověk nic nemůže, ale i na tom jde najít něco pěkného. K výročí jsme si s přítelem koupili nafukovací balonky, k valentýnu výzdobu. Taky jsme si vyměnili dárečky a já dostala kytku, která nám úplně prozářila byt. Každá taková drobnost člověku zlepší náladu a navnadí ho, aby se na něco těšil.  

Netflix & Chill - k tomu asi nic dodávat nemusím, že? Netflix, ale i HBO go u nás frčí téměř pořád. Tolik seriálu jako za poslední rok jsem naposledy viděla na výšce :) Za sebe můžu doporučit například Elitu, Dynastii, Sexuální výchovu, Orange is new black, Glow up, Ty, Smrt nás spojí. Anebo reality show Too hot to handle, Love is Blind, The circle (France, USA, Brazil), Next in fashion. Z vážnějších seriálu pak doporučuji Faudu, Naši kluci, Berlínští psi, čtyři bloky, Chalifát). Na co rádi koukáte vy? 




A co Vám pomáhá se nezbláznit?

Barter spolupráce s Edelikatesy.cz
Kejt//Instantni krása


You Might Also Like

5 komentářů

  1. Za poslední rok jsem toho viděla taky hromadu a dokonce snad po deseti letech mrkla k nám do lesa :D :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sa hlavne snažím vstavat skor.. Lebo ked vyspávam, tak mám den chaos a nič nestiham.
    A potom áno, ten kontakt s blízkymi, volám si často s rodičmi, kamarátkami...
    A Netflix tiež to isti, k tomu niečo dobre pod zub, vinko... a super večer.ňŠtýl ženy

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pravdu s tím Netflixem, taky jsem zkoukla tolik seriálu, že to není možné :D
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Mně pomáhají přátelé, kolegové z bývalé práce a hodně blog a to, že už přes měsíc každý den cvičím. Ale chybí mi práce. A moc. A cestování do zahraničí, sice pořád vyrážíme po ČR, ale potřebovala bych někdy i jinam... a chybí mi seznamování s lidmi, miluji společnost.
    Jinak jídlo je super a občas i nějaká ta delikatesa, je potřeba si to zpříjemnit.

    Somethingbykate


    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já sice do práce každý den chodím, ale i tak mi z toho všeho občas už solidně hrabe. Musím souhlasit s body jako slavení různých příležitostí, prostě i kdejaká maličkost je vítaná změna. Já se dost zhlédla například ve skincare. Dřív jsem skincare prakticky neměla, teď už mám ustálenou každodenní rutinu.

    OdpovědětVymazat