Jak oživit barvu vlasů i bez kadeřníka

By 9:07 , , ,

Já vím, je to už nějaký ten pátek, co jsem se ozvala, ale přiznám se, že teď to na mě všechno dolehlo - hlavně teda ta lenost a nechuť cokoliv dělat. Období po vánocích nebývá veselé a letos už vůbec ne. Udělala jsem si měsíční pauzu od psaní a věřím, že teď se do toho zase pustím plná nápadů a inspirací :)

Je vůbec někdo, koho by zavření kadeřnictví nijak neovlivnilo? Já měla první dva lockdowny fakt štěstí - ke kadeřníkovi jsem šla poslední možný týden, takže jsem prožívala karanténu se zdravými a hlavně nabarvenými vlasy. Po Vánocích jsem už ale takové štěstí neměla a zavřeli mi den před objednaným termínem, takže si asi dokážete představit, jak vypadá můj účes teď. Odrosty už vypadají jako ombré a zastřihnutí konečků by to už taky chtělo. Se stříháním vám nepomůžu, do toho se raději nepouštím, ale ráda bych vám ukázala tip, jak na vymytou barvu ve vlasech. Protože když už je ta karanténa, tak ji pojďme využít k nějaké té péči o sebe samé. Pojďme tělu a vlasům dopřát to, co si zaslouží a na co je konečně čas. 

Maria Nila Colour Refresh

O maskách Maria Nila jste už možná slyšeli. Já na ně narazila na instagramu a po chvilce rozhodování jsem si jednu koupila - odstín Cherry red, která má ve finále krásně červeno-růžovou barvu. Nedávno do moji sbírky přibyla i Bright cooper, což je jasně zrzavá. Maska se prodává na Notino ve dvou velikostech -100 ml a 300 ml a cenově vychází okolo 450 Kč za to menší balení a 950 Kč větší balení. Jedná se vlastně o vyživující masku, která obsahuje nepernamentní barevné pigmenty, takže vám vlasy nejenom nabarví, aby taky vyživí. Barva pak vydrží cca 4-10 umytí. Záleží, jaké množství nanesete, jak dlouho ji máte na vlasech, jaký typ  a barvu vlasů máte. 

Maria Nila Colour Refresh

Jak tedy aplikovat? Vlasy si umyjte, vysušte ručníkem, následně je rozčešte a masku nanášejte na jednotlivé pramínky. K tomu vám může pomoct i hřeben. Nechte působit 3-10 minut (záleží na požadované intenzitě barvy) a následně ji smyjte a použijte kondicionér, který vyživený a nabarvený vlas uzamkne. Další možností je i nanášení ve vaně bez použití hřebenu tak, jak nanášíte klasickou masku, ale u této aplikace si dávejte pozor, aby vlasy nebyly flekaté. Pokud zvolíte o dost výraznější odstín než jsou vaše vlasy, mohlo by se stát, že některé pramínky chytnou jinak než zbytek vlasů. Pokud ale jenom dodáváte vlasům určitý nádech, nemusí být aplikace rovnoměrná. 

Maria Nila Colour Refresh

Původně jsem vlasy měla nabarvené odstínem Cherry red, který se ale částečně vymyl (ta tmavší část vlasů) a následně jsem nanesla Bright cooper, který jsem nechala působit 20 minut. 

Maria Nila Colour Refresh

Co se týká odstínu Cherry red, tak ten je neskutečně pigmentovaný - chytl mi za 2minuty a šel opravdu hodně vidět, proto ho nenanáším po celých délkách, ale jenom na pramínky. Popř.  ředím s jinou barvící maskou či hydratační maskou. Bright cooper je zrzavá a nejlépe chytne tomu, kdo má světlejší barvu vlasů. Pro zrzky je ideální k oživení barvy, ale doporučuju ji nechat na vlasech déle (klidně i půl hodiny).

Pokud máte tmavé vlasy, doporučuji použít nějakou z tmavých barev (Cacao, Black, Cacao intense...). Údajně zakryje i šediny, popř. odrosty. 

Je třeba mít na paměti, že maska barví, takže ji nanášejte spíš s rukavicemi, jinak si pak budete muset pořádně vydrhnout ruce  (a hlavně světlý lak na nehty). 

Maska je dostupná v několika barvách - růžová, pastelová, hnědá, černá.. ale taky seženete bílou masku, která vám pomůže zjemnit barvu či dotvořit pastelové odstíny. Přípravky Maria Nila navíc mají přírodní průvod a jsou ohleduplné k životnímu prostředí. Produkty jsou 100% veganské, neobsahují ftaláty ani parabeny.


Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Jsem ráda, že jsi zpět <3 U kadeřnice jsem byla naposled asi v říjnu, takže odrosty už mám solidní a docela se těším na obnovu :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. O těchto maskách jsem slyšela už hodně, věřím, že jsou skvělé! :)
    Mě naštěstí nevadí, že jsou kadeřnictví zavřená v tom směru, že bych potřebovala nabarvit, ale ty konečky by zastřihnout už potřebovali, to jo..:D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Na túto značku som počula samú chválu, tiež sa chystám od nich niečo vyskúšať :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  4. Mně kadeřnictví nechybí, od té doby co šedivím si vystačím s barvou z drogérie, která přesně pokryje vše co potřebuji a odstín mi vyhovuje :) Ale je fakt, že by mohli být otevřený, spíš jsem přemýšlela o nějaké ozdravné kúře o vlasy.. tak snad v budoucnu :) Jinak tyto masky jsou určitě super tipem, já osobně je vidím poprvé.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá to zaujimavo.. ale čo my blondiny, maju niečo aj pre nás? Idem to omrknut.

    OdpovědětVymazat
  6. Nikdy jsem si nemyslela, že se budu ke kadeřnici tak moc těšit, jako teď. Prozatím děkuju za dobrý tip, zkusím, kouknu na Notino :-)

    OdpovědětVymazat