Tip na dárek: Dárkové balení

By 12:30 , ,

Pokud ještě nemáte všechny dárky, stále existuje spousta možností, jak to rychle napravit a hlavně si je nechat i krásně a bez práce zabalit. Notino totiž nabízí možnost objednání dárkového balení. Stačí si vybrat, které produkty chcete zabalit, vyberete si barvu kravičky a tadááá. Hotovo. Dárkové balení si naklikáte po přidání produktů do košíku, kde si přímo nastavíte, které produkty mají být součástí dárku, klidně i s věnováním. Tato služba je dostupná nejenom online, ale také v některých vybraných prodejnách. Stojí 99 Kč a v jedné objednávce si jich můžete objednat kolik chcete. 


Já tuhle možnost vyzkoušela poprvé a co si budeme říkat - určitě ne naposled, protože z tak krásně zabalené objednávky má člověk tak nějak větší radost :) Až je mi líto ji vybalovat. 

Teď se ale pojďme podívat na to, co jsem si na notinu pořídila. Vůni Cacharel jsem poprvé objevila loni na dovolené na Kanárech. Natolik mě uchvátila, že jsem si ji po příjezdu domů hned musela objednat. Miluju její červenou verzi, ale letos jsem se rozhodla, že vyzkouším i její nové fialové dvojče, Cacharel Yes I am fabulous. Jedná se o parfémovanou vodu, která se řadí do kategorie ovocné, orientální vůně. Je ideální na denní nošení. Je lehká, ale zároveň dokáže vonět celý den a nebolí z ní hlava. Lahvička má navíc hrozně praktický tvar, takže ji schováte do každé menší kabelky - minimálně to 50ml balení, které mám já. 



Druhým úlovkem je pak tato vánoční sada NYX Diamonds & ice. Sada obsahuje pět různých třpytivých linek - růžové, zlaté, stříbrné, měděné a zlaté šmrncnuté do zeleného nádechu. Linky mají tradiční štětečkový aplikátor a hrozně jednoduše se s nimi pracuje. Na oku drží, nerozpíjejí se a kreslí i na oční stíny. Já je třeba ráda používám na zvýraznění cut crease nebo na obtažení černé linky. 

NYXí vánoční limitka se letos vážně povedla. Kromě linek také seženete sadu krásných nositelných rtěnek, paletku stínů či sadu řasenky a černé linky. Díky této limitce jsem NYXu opět přišla na chuť a rázem jsem si uvědomila, o co jsem celé ty roky přicházela, když jsem po jejich novinkách nekoukala.



Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása

You Might Also Like

2 komentářů