Tón v tónu

By 14:23

Byli jste letos připraveni na zimu?
Nebo jste si uprostřed mrazů uvědomili, že vám chybí rukavice, boty, šály a kabát? :-)
Já se každý rok zásobuju zimním oblečením v Primarku, protože vím, že mi jeden kabát nestačí, stejně jako rukavic potřebuju nejlépe celý kartón, protože je vždycky někde ztratím, prodřu, zničím... :) 

Letos to ale s Primarkem nevyšlo a já si najednou uvědomila, jak jsem na tomto levném řetězci v zimě závislá. A tak nastalo kolečko objednávání a vracení na internetu a shánění zimního kabátu, kalhot a za normální situace i bot, ale ty jsem si nakonec odpustila s tím, že nové si koupím až ve chvíli, kdy bude svět zase v pořádku, protože u popelnic, ve frontě před obchodem ani ve tmě na večerní procházce kolem baráku (tzv. "na blbečka") je nikdo neocení. 

Celkem by mě zajímalo, jestli někdy nastane doba, kdy si tyhle články budu číst a budou mi připadat absurdní anebo se současná situace stane normou a naopak mi budou připadat absurdní věci typu "chodíme do kaváren a do obchodu". Bože, jak mě se stýská po loňském roce...


Ani by mě nenapadlo, jak těžké je najít online zimní kabát, který je zimní a není to bunda. Do dnešního dne se mi to stále nepovedlo, ale i tak jsem si jeden - i když ne zrovna zimní, objednala a nechala. Je to tento krasavec Dorothy Perkins ze  Zootu, který mě okouzlil svou barvou, která je hrozně univerzální a hodí se k mému monotónnímu šatníku. Outfit jsem oživila novou růžovou Furlou, kterou jsem dostala k narozeninám. A na rty nanesla výraznou rtěnku, u které jsem už ani nevěděla, jak se používá. 

Slibuju, že do příštích fotek si ty boty vyčistím, nicméně teď se mi moc nechtělo, na ulicích potkávám samé lidi v teplákách, tak proč řešit čisté boty, že jo :D Už i tak jsem se cítila trošku nepatřičně a vyfiknutě.

Kabát - Zoot, boty - Primark, šála - H&M, svetr - Primark, kabelka - Furla







You Might Also Like

4 komentářů

  1. Taky jsem zvědavá, jak se momentální situace vyvine a jak se na ni budeme v budoucnu dívat. Jinak pěkný outfit, ten kabát je parádní. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám naštěstí oblečení na zimu dost, dokonce jsem si pletla šálu sama na jaře :) A ta kabelka má fakt dokonalou barvu! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat