Tip na dárek - Kérastase

By 9:03 ,

Kdo by neznal vlasové produkty Kérastase. Jedná se o profesionální vlasovou péči, kterou používají ti nejlepší kadeřníci světa. Pochází z Paříže a spadá pod L'oréal. Věřím, že jste o ni už všichni slyšeli, a pokud ne, tak teď uslyšíte.

Kérastase

Já osobně tuhle vlasovou péči miluju - pokaždé, když mě vlasy začnou zlobit, jsou příliš suché, zplihlé nebo cítím, že je třeba jim dopřát nějakou tu pořádnou výživu, sahám právě po Kérastase. Jedná se o dražší produkty, které však umí divy. 

Pokud tedy nemáte stále vyřešené dárečky k Vánocům - ať pro mamku, sestru, kamarádku nebo přítelkyni, házím vám tady skvělý tip na dárek - dárkové kazety Kérastase, které seženete na Notino v těchto roztomilých zimních krabičkách. Většina sad obsahuje produkty v běžné velké velikosti a tím, že se kupují společně, vycházejí cenově daleko lépe, než když je koupíte zvlášť. Navíc jsou vkusně zabalené. 

Kérastase

Kérastase má hned několik řad, takže si vybere každý - řadu pro nepoddajné, barvené, suché či zplihlé vlasy. Ale taky najdete například produkty na problematickou pokožku či na podporu růstu a časté padání vlasů. Já mám náda Reflection Chromatique (růžovou řadu pro barvené vlasy), ale skvěle jsme si sedly i s Nutritive (pro suché a zcitlivělé vlasy). No a teď jsem jako dárek koupila Résistance pro oslabené a lehce poškozené vlasy. Řada obsahuje šampon, péči a noční sérum a vyšla mě na 1785 Kč. Nicméně si můžete vybrat i levnější či dražší skladbu přípravků. 


I když se jedná o dražší kosmetiku, myslím, že s ní uděláte obrovskou radost. Sama totiž vím, že sama sobě raději koupím levnější produkty, ale mamku pod stromkem ráda rozmazlím něčím pořádným. Pokud je ale Kérastase nad vaše cenové limity, krok vedle neuděláte ani značkou L'Oréal Professionnel, která letos taky přišla s dárkovými balíčky a je fakt skvělá. Používám ji nejčastěji a za ty roky mě ještě nikdy nezklamala. 


Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Já už mám dárky pro všechny. Tuhle značku poznám, ale vyzkoušenou ji nemám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto kosmetiku mám s tebou spojenou a ráda bych ji v budoucnu vyzkoušela. Balíček mají moc pěkný. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat