Od nového ke starému a nazpět

By 8:27 , ,

Kdybyste si mohli vybavit celý váš byt/dům od základu, jak by vypadal? Jaké barvy byste si vybrali, jaký styl nábytku je váš vytoužený? Chtěli byste spíše minimalismus nebo něco pořádně útulného? A chtěli byste úplně nový nábytek nebo byste klidně sáhli po něčem starším, co by případně prošlo nějakou změnou, rekonstrukcí?

Poslední dobou víc, než kdy jindy uvažuju o nějaké té změně. V minulém článku jsem vám ukazovala, jaké nové úlovky jsem si do domácnosti pořídila, dneska bych vám chtěla ukázat, jak by moje domácnost měla vypadat, abych konečně byla spokojená :) Miluju severský styl - bílý nábytek, bílé stěny, šedé doplňky, občas nějaký černý prvek, obrovské spousty polštářů a chlupaté deky, které křičí "zabal se do mě". To všechno bych chtěla zažívat v bytě s proskleným obývákem a výhledem na město.... Ehm...a teď se zase vrátíme do reality, jo? :)))

Na Pinterestu jsem si vyhlídla pár vysněných obýváků a dalších místností, které přesně odpovídají tomu, jak bych si svoje bydlení do budoucna představovala. Tak jdeme na to. Pojďme aspoň na chvíli fantazírovat. K vytváření článku jsem si na pomoc vzala Favi.cz (což jak asi víte, je vyhledávač nábytku a dekorací) a Aukro.cz, na kterém si zase můžete najít spoustu nábytku z druhé ruky.

 


Nevím proč, ale hrozně se mi líbí černá zrcadla, mají takový zvláštní šmrnc a pokoj rozdělí a zvýrazní. Podobné kousky najdete například na Favi v kategorii zrcadla do ložnice, já si vybrala toto. Co by to bylo za ložnici, kdyby v ní nebyla světýlka. Na světýlka jsem "ujetá" celoročně, nemusí být nutně Vánoce. Proto bych také chtěla, aby jednou byla celá moje ložnice posetá světýlky, které by oživovaly bílý nábytek, zrcadlo a rám postele.

Součásti ložnice by také měla být pracovna, nebo-li místo, kde se věnuju jak svoji práci, tak i koníčkům jako je blogování. Úplný základ všeho je spousta úložného prostoru, protože jsem hrozný hraboš a miluju věci, kterými se neustále obklopuju, takže třeba takový psací stůl bez skříněk na obou stranách je pro mě už absolutně nemyslitelný. Taky jsem si hodně oblíbila poličky - i když je člověk nezaplní, mohou sloužit jako pěkná dekorace třeba na svíčky či květiny. Pěkné kousky najdete i na Aukru v kategorii poličky.. Favi se totiž spojilo s Aukro.cz a přišlo se zajímavým nápadem "od nového ke starému a nazpět" a ukazuje tak, že ne vždycky musíte všechno kupovat úplně nové, ale někdy je fajn sáhnout po nějakém tom kousku z druhé ruky.


Co je moji hlavní podmínkou pro případ, že bychom se jednou chtěli přestěhovat? Šatna. Ať už samostatný pokoj, který proměníme v zrcadlovou síň plnou poliček, bot a věšáků anebo aspoň menší místnost, která je k tomu přímo určená. Miluju totiž módu a hrozně mě baví oblečení různě kombinovat, což je trošku problém, když máte malou skříň a oblečení do ní musíte strkat násilím, aby se tam vůbec vešlo. V takovém případě totiž nosíte jenom to, co je nahoře a na zadní kousky oblečení se pak zapomíná. Další moje podmínka? Regály na kabelky - ono by mi stačilo i něco podobného, co vidíte na obrázku výše - poličky, kde si uskladním svoje kvalitní kousky a které tak budu mít neustále na očích. Podobně řešené ukládání kabelek mám i teď, v současném bytě.

 


Nesmíme zapomenout ani na pořádně útulný obývák plný polštářů a zeleně (já bych se nebránila ani té umělé - jsem totiž mistr v usmrcování kytek - ať už přelitím nebo usušením :). Čím víc polštářků, tím mám větší pocit domova. A pak taky miluju huňaté deky, ve kterých trávím večery a je jedno, jestli pracuju, čtu si nebo koukám na instagram anebo jím (ale to je jenom mezi námi, ju? Ostatní totiž jíst na gauči a na posteli nesmí :) - nesnáším drobky:) Konferenční stolek bych pak volila nějaký jednoduchý, bílý, kulatý anebo asymetrický. Hodně mě zaujala třeba sada dvou stolků, na kterou jsem narazila tady.


 
Spolupráce s Favi
Kejt//Instantni krása


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Za mě rozhodně útulnost, mám ráda i různé lapače prachu, které zkrátka dělají domov domovem. Vůbec nejsem na neosobní modernu, ale bílá se mi hodně líbí.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat