Moje oblíbené pražské kavárny

By 14:17

Já vím, že s tímto článkem jdu trošku pozdě, protože v této chvíli si můžeme tak maximálně uvařit instantní kafe nebo si nějaké vzít v rámci takeaway. Jenže až tohle všechno jednou (a snad už brzo) pomine, bude třeba naše oblíbené podniky trošku podpořit. Sama jsem z nastalé situace otrávená a mrzí mě, jakým směrem se to všechno vyvíjí. Je mi to zkrátka líto. Je mi líto vážně nemocných, ale i těch, které to postihlo jinak. 

V poslední době jsem objevila pár nových a zajímavých míst a moc ráda bych se o ně s vámi podělila, protože stojí za to. Můžete si je třeba uložit a až někdy budete chtít někam na kafčo, aspoň budete mít inspiraci, kam vyrazit (anebo taky ne).



Kočičí kavárna na Smíchově

Zálibu v kočičích kavárnách mám už z dob života v Ostravě. Miluju kočky, miluju když na ně můžu koukat, jak dělají kraviny a hrozně ráda bych měla nějakou vlastní. To ale bohužel nejde, protože na to nemáme vhodný byt, a tak nám nezbývá, než tyhle kočičí ráje navštěvovat. Tato kavárna je na Smíchově, cca 10 minut chůze od Anděla a je celkem malinká. O to více útulná a plná těchto chlupatých obludek. Kočky si žijou vlastním světem, takže je nějak netrápí, že vám zasednou židli, očumují talíř s jídlem nebo ukradnou brčko z pití. Jsou skvělé. Kočičí kavárny beru za skvělou terapii, protože mi pokaždé neskutečně zlepší den! 

kočičí kavárna na smíchově







Botanica Coffee truck

Tato venkovní kavárna je na instagramu naprostý hit.  Možná jste ji už viděli, možná taky ne. Nicméně vám zaručuju, že se do ní naprosto zblázníte a budete tam chtít taky co nejdříve zaplout. Kavárna je ve Vršovicích a dostanete se k ní tramvajemi č. 22 či 13. Je součástí květinářství a je to vlastně dvorek mezi domy, který jeden moc šikovný pán přetvořil na naprosto magické místo s posezením, houpačkou a karavanem, ve kterém servírují dobrou kávu a nějakou tu dobrotu. Pokud ale hledáte klidné místo na odpočinek, tohle asi nebude to pravé ořechové, protože sem denně proudí davy lidí, kteří se na to musí podívat na vlastní oči a vyfotit se.








botanica coffee truck

botanica coffee truck

botanica coffee truck



Café Malina

Na tento podnik jsem narazila úplnou náhodou. Hledala jsem nějakou hezkou kavárnu ve Vršovicích, kde bychom se nasnídali a Tvoje máma byla absolutně nacpaná, a tak jsme zamířili do Maliny. Díky bohu za to! Kavárna je totiž neskutečná. Má nádherný interiér, je malinká, ale útulná, personál je hrozně milej a to jídlo? Halo? Já už nechci nic jiného než lívance s malinami. Stále se nedokážu rozhodnout, jestli to jídlo lépe chutnalo nebo vypadalo. Pokud si Malinu chcete prohlídnout na instagramu (má fakt boží fotky), vezměte si raději bryndák, jo? Ať si neposlintáte svoje svátečný oblečení (pakliže se už týden v kuse neválíte v posteli na Home Office :))) Co na Malině oceňuju je, že měla chai latté - stále totiž nacházím hodně kaváren, které ho prostě nemají, čímž u mě ztrácí plusové body! Chai latté v ČR chceme! :) A Malinu taky. Jakmile celej tento blázinec skončí, plánuju ji navštívit jako první! Btw: a ty krásné snídaně mají celej den!!  

Café Malina


Café Malina

Café Malina

Café Malina

Café Malina

Café Malina

Bistro Café Laskavá

O této kavárně jsem hodně slyšela a viděla spoustu fotek. Vůbec mě ale nenapadlo, že sídlí kousek od moji nejoblíbenější restaurace (La toretta Anglická) a vlastně kolem ní dost často chodím. Nachází se na Anglické ulici, takže kousek od Muzea a u Italské ulice na Vinohradech. Jak vypadá kavárna uvnitř, vlastně moc nevím, protože jsme ji s holkami navštěvovaly v době letní :) Co ale musím pochválit, je hrozně stylový vzhled posezení, talířků, hrníčků. Všechno vypadalo tak krásně útulně a sladěně. A veganský čokoladový dort? Taky naprostá paráda. 

Café laskava



Tak co, navnadila jsem vás? 


Kejt//Instantni krása


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Super tipy, kam zajít do kavárny, snad příští rok třeba :)

    OdpovědětVymazat
  2. Botanica Coffee Truck vypadá naprosto úžasně, musím také navštívit. A Laskavá byla vážně moc příjemná, tam určo zase musíme :) Já plánuji navštívit Marthy`s Kitchen na Jiráskově náměstí, vypadá krásně :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Do kočičí kavárny bych hned velmi ráda zašla :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Já teda z Prahy nejsem a v kavárně jsem tam taky nebyla, ale dělala jsem jinde v kavárně a prostě se mi tenhle styl podniků hrozně líbí. U nás na maloměstě si nedávno vlastní kavárnu otevřel pan starosta a má to tam vyšperkovaný. Retro interiér všude dřevo, true vintage dekorace a nejlepší průzory do zahrady, kde má různý skalky, který jsou v nosi podsvícený a mají prostě i terasu. Moravské víno, skvělý kafe, domácí dorty, míchaný nápoje a dokonce i nakládaný sýry. Prostě ráj na zemi!

    OdpovědětVymazat