Lee Stafford - Maska pro vlasy, které nikdy nedorostou [recenze]

By 17:03 , ,

Jak už jsem zmiňovala níž, poslední dobou mi začaly hrozně padat vlasy. Nervy, zkoušky a všechno to kolem prostě udělalo své. 
Proto jsem po důkladném pročtení internetových recenzí zamířila do DMka a koupila si masku Lee Stafford - „for hair that won't grow past a certain length“ (řekněme pro vlasy, které nikdy nedorostou). Spolu s maskou jsem si koupila i šampon a kondicionér pro větší objem vlasů (z řady „pro nerostoucí vlasy“ se v DM prodává pouze maska, takže pokud byste měli zájem i o šampon a kondicionér, nezbývá vám, než navštívit prodejnu PROFIMED, popř. objednávat na netu). 


  •  Cena
Cena této masky je asi 379 Kč, ale v DMku teď nabízejí 25% slevu na libovolný počet výrobků této značky (podmínkou je mít 150 bodů na DM kartě a pořídit si slevovou knížku). Sleva trvá do 24.8.2014 (více info zde)
  • Balení:
Co se týče balení masky, tak je naprosto typické – klasický kulatý kelímek (příšerně růžové barvy :) o objemu 200 ml (no, dost malá)
  • Konzistence:
Maska je středně hustá, taková lehce „klouzavá“,má béžovou barvu a hodně dobře se ve vlasech roztírá. Ale přijde mi, že hrozně rychle ubývá. Abych si ji nanesla po celé délce vlasů a ještě i na pokožku hlavy, spotřebuju ji opravdu hodně.
Na kelímku píšou, že se maska má nanést mezi šamponem a kondicionérem při každém mytí a má se nechat působit 5 minut - tož to je celkem dost na "rychlomasku". Musím přiznat, že než provedu celý ten proces šampon, maska, kondicionér, tak nám na bytě přestane téct teplá voda :D
  • Účinky:
Maska slibuje, že podporuje růst vlasů, potlačuje vypadávání a dodává lesk a hydrataci.
No, co se týče toho lesku, tak to bych zas tak žhavě neviděla. Vlasy moc lesklé nemívám, pokud jo, tak jsou čerstvě nabarvené nebo "napuštěné" nějakýma olejíčkama. Takže mně maska s leskem moc nepomohla, ale to je mi celkem jedno. O lesk mi moc nejde.
Co se týče hydratace, tak ano, musím přiznat, že vlasy vypadají tak nějak živěji. Netrčí jak zplihlé myší ocásky, a mají tvar, zároveň ale nejsou zatížené :)
To nejlepší, co mi maska nabídla, je však růst. Používám ji asi 4 týdny (vlasy si myju skoro denně a někdy ji vynechám, aby si vlasy příliš nezvykaly), ale za tu dobu dost vyrostly, řekněme jednou tolik - cca o 2 cm.
Pro ujasnění - od půlky února do začátku července jsem si vlasy nebarvila a za tu dobu vyrostly asi o 6-7cm.
  • Klady x zápory:
* Co se mi na masce líbí, je její vůně. Je fakt nádherná - sladká, holčičí, k sežrání..a voní i chlapům :)
* Vyhovuje mi i konzistence, podpora růstu a hydratace.
* Nezatěžuje vlasy, nesvědí mě z ní pokožka hlavy.
* Nepodporuje maštění vlasů.

* Zápor však vidím v poměru ceny k množství, které se má nanášet. Původně jsem si říkala, že velikost vajíčka, (jak píšou na etiketě) je přehnaná, ale upřímně, než se mi povede si napatlat celou hlavu tímto zázrakem, tak je půlka balení pryč a to se snažím opravdu šetřit.
* Další zápor spatřuju v tom, že maska sice vlasy hezky hydratuje a oživí, ale nijak extrémně neusnadní rozčesávání, takže než to svoje křoví rozčešu, půlka objemu skončí v umyvadle :D Takže pokud máte extrémně suché vlasy, doporučuju ještě do vlasů nastříkat třeba nějaký sprej na usnadnění rozčesávání.

S maskou jsem spokojená. Líbí se mi, že se mi po ní vlasy nijak extrémně nemastí, jsou voňavé, živé a hezky rostou :D jenom si nejsem jistá, zda bych si masku koupila znovu za plnou cenu, jelikož 379 jenom za masku za měsíc a půl (tipuju, že tak nějak dlouho mi vydrží při pravidelné aplikaci podle návodu) mi přijde trošku dost. Ale pro akutní záchranu vlasů je ideální :) 
Konzistence je středně hustá. Maska se hodně dobře nanáší.
Moje extrémně zasviněné balení, které se mnou furt jezdí(lo) do Olomouce a z Olomouce :D Takže už toho má hodně za sebou :)

You Might Also Like

0 komentářů