Zvířecí vzory

By 10:00

Na čem ulítáváte v módě?
Existuje nějaký vzor, nějaký kus oblečení, který se zapsal do vašeho srdce a teď ho musíte mít?

Pro mě je tímto must-have trendem leopardí vzor. Dlouhou dobu mi přišel laciný (protože při nevhodném kombinování laciným skutečně je). A když se řeklo "zvířecí potisk" automaticky se mi vybavily minišaty z umělého materiálu končící těsně pod zadkem a k tomu černé legíny s krajkou. A baleríny. S mašlí. Nebudu zapírat, pár let zpátky tohle byl skutečný módní hit a někteří ho nosí dodnes....
Jenže pak jednoho dne někdo vymyslel instagram a pár hodně šikovných zahraničních fashion blogerek světu ukázalo, že zvířecí vzory mohou být i vkusné. Že jdou krásně kombinovat a pokud si člověk koupí padnoucí kousek oblečení a nepřežene to s množstím, může to vypadat skutečně dobře.

A tak jsem se díky síle instagramu jednoho dne vydala do Zary, kde jsem si koupila tento leopardí top na špagetová ramínka - nejprve ležel ve skříni, protože jsem nevěděla, jestli to není příliš, ale teď se stal mým velkým parťákem. Vzoru šelmy jsem dokonce podlehla tak moc, že kromě topu jsem si koupila i leopardí slip ony a sukni. A hrozně mě baví tyhle výrazné prvky kombinovat.




Top-Zara, kalhoty - H&M, kabát - Primark, boty - Lamur, kabelka - Primark

Kabát - Primark, jeany - H&M, Top - Zara, kabelka - Primark, boty - Lamur



You Might Also Like

2 komentářů

  1. Moc zvířecí vzory nemusím, ale tenhle oufit není úplně špatný.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám takový vzor akorát na svetru a jde to taky pěkně zkombinovat, ono se není čeho bát, pokud má člověk trochu smysl pro vkus nemůže šlápnou vedle... ale je fakt, že některé dámy ty legíny s tím vzorem na šatech to nosí dodnes.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat