Sally Hansen - Insta dri [recenze]

By 21:09 , ,

Byly doby, kdy jsem lakování nehtů milovala...
Měla plný šuplík různých barevných laků a největší zábava a rituál byl, když jsem se večer usadila ke stolu, pustila si seriál a upravovala si nehty. Dávala na ně spoustu třpytek, barviček, francouzskou manikúru. A další den klidně znova. Bavilo mě to.

Sally Hansen - insta dri


Poslední rok se pro mě ale lakování stalo hroznou otravou, a tak lakuju jen ve chvíli, kdy už skutečně musím. Takže když už s oprýskaným lakem nemůžu ani vyjít z domu nebo když se mi polovina nehtů zlomí. Mnohokrát jsem už uvažovala, že na nehtu začnu chodit do salónu, ale přiznám se, že mi bohatě stačí chodit na řasy, protože nejsem zrovna fanouškem dlouhodobého plánování na měsíc dopředu.

Nicméně před nějakou dobou jsem objevila vychytávku, díky které mi veškerá starost o nehty přestala vadit. Touto vychytávkou je lak na nehty Insta dri top coat od Sally Hansen.
Koupíte ho za 139 Kč na Notino a vydrží až několik měsíců. Lak má  13,3 ml a placatý štěteček, kterým se Insta dri perfektně nanáší a opravdu stačí jenom troška.


Sally Hansen - insta dri

Díky tomuto laku vám na manikuru stačí půl hodina. Takže žádné zdlouhavé vysedávání a foukání nehtů. Lak v červené lahvičce (je průhledný) nanesete na nalakovaný (barevný) nehet jako top coat a během pár sekund máte nehty suché, takže se můžete jít věnovat dalším aktivitám. Nehty jsou taky pevnější a lesklejší - vypadají jak gelové.

Vůbec nechápu, že jsem na tuto vychytávku přišla až nedávno, protože na trhu už je nějaký pátek. Takže pokud trpíte na obtisknutou peřinu, vzor silonek a rýhy na barevném laku, určitě vám  Insta dri doporučuju.


Sally Hansen insta dri


Druhým lakem, je pak pečující lak 18K gold hardener, který obsahuje zlaté částečky, které nehty zpevňují a dodávají jim sílu. Nehty jsou pak vyživenější a snáz dorostou. Co mi na 18K trošku nevyhovuje je, že ty zlaté částečky jdou dost blbě odlakovat a navíc tento podkladový lak musíte používat pod barevný lak, protože pod průhledným jdou vidět. Nicméně celkově jsou nehty pevnější a tvrdší.



Shrnuto, podtrženo. Insta dri je lak, který se hodí úplně každé slečně, která si lakuje nehty. Neskutečně urychluje a usnadňuje práci a navíc dodává nehtům krásný lesk jako by se jednalo o gelovky. Myslím, že jakmile ji jednou objevíte, nebudete chtít už nic jiného. Sama mám doma už druhé balení a nedám na něj dopustit. 
18k gold Hardener není špatný. Nehty vyživuje a zpevňuje, ale na zadek se z něj neposadím.

Sally Hansen insta dri


You Might Also Like

2 komentářů

  1. To odlakovávanie tiež nemám rada, ale raz za čas prečo nie. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásný nehty a ještě k tomu pěkný odstín laku, který tu krásu podtrhuje, O Sally docela přemýšlím, ale připadá mi vždycky líto dát za to tolik peněz. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat