Urban Decay - Naked skin Shapeshifter [Recenze]

By 8:00 , ,

Zatímco dřív jsem brala útokem všechny možné drogerky, teď nakupuju mnohem méně, zato kvalitnější kousky. Po Vánocích jsem si nadělila paletku Urban Decay naked skin - Shapeshifter. A teď se pojďme podívat, jaká je....


Paletka není určená pro bledulky. Obsahuje spíše tmavé odstíny - jak tvářenek a bronzerů, tak korektorů. Je rozdělená na dvě části - na pudrovou (tvářenky + bronzery + rozjasňovač) a na korektorovou.

Hlavní důvod proč jsem po paletce sáhla je ten, že sehnat tvářenku na obličej, která není růžová, je dost náročné. Tvářenek i rozjasňovačů mám plný šuplík, ale máloco mi odstínově sedí. Většina odstínů je buď oranžová, meruňková nebo růžová a já potřebuju spíše něco hnědého, resp. v takovém odstínu se cítím nejlépe, i když občas sáhnu po něčem zlatém či oranžovém. Momentálně dřu dno svého nejlepšáho parťáka - W7 - The bronzer a zkouším, co dál...

Obal je z pevného plastu, obsahuje zrcátko a stejně jako paletky očních stínů Naked, tak i tato paletka má hodně kvalitní obal, který se jen tak neponičí, nepoláme a neošoupe. Takže za mě palec nahoru. Nekvalitních krámů už mám doma dost.


Výdrž je celodenní. Musím říct, že jestli  UD něco umí, tak to jsou tvářenky. Už paletka Afterglow je pro mě naprostá jednička a u některých odstínů už dřu dno.
Výdrž rozjasňovače je taky celodenní a i když není nijak zvlášť třpytivý, hezky obličej prozáří - tak přirozeně.

A teď se mrkneme na část plnou korektorů. Přiznám se, že kvůli korektorům jsem si paletku nekoupila. Mnohem raději totiž používám klasický tekutý korektor - a to Camouflage od Catrice. Ty tuhé mi příliš moc neříkají a používám je v dobách největší nouze.
Ani tato strana paletky není špatná, na druhou stranu to ovšem není Žádný zázrak. Jak mi tvářenková část perfektně sedí, tak odstíny korektorů jsou na mě moc barevné a tmavé, takže je zatím moc nevyužívám. Uvidíme, co v létě. Teď v zimě člověk vypadá jak mrtvola. Třeba oranžový nebo tmavě hnědý odstín je naprosto k ničemu a spíše to vidím tak, že ho budu využívat jako bázi pod tmavé stíny.


Shrnuto, podtrženo...paletka není vůbec špatná. Jsem ráda, že jsem si ji koupila. Na druhou stranu bych si ji nekoupila za plnou cenu, která se pohybuje okolo 1600 Kč. Za 800,- to byla OK investice, ale více bych za ni nedala. Tvářenky jsou krásné a přirozené, sada korektorů je pro nás, středoevropanky nevyhovující. Nicméně je třeba si taky uvědomit, že paletka je určená pro střední až tmavou pleť, což splňuje.

Nejvíce na UD tvářenkách chválím výdrž a kvalitu obalu, který i po XY použitích vypadá stále jako nový.



You Might Also Like

3 komentářů

  1. Už som to minule takmer mala v nákupnom košíku, lebo som to našla v zľave, ale odradilo ma len to, že je to skôr pre stredne tmavu a tmavsiu plet a nie pre bledulky a potom som videla, že mali aj pre bledulky, ale vypredanu :P Tak som to nekupila, ale furt nad tym rozmyslam, ved pride leto, opalenie... :D

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Opět boží produkt. :) Mít tak prašulky navíc a neutrácet je jen za hadry, zkusila bych také něco podobného.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Naked očních stínů je můj malý kosmetický sen :-) Já zatím neměla tu šanci nic od Urban Decay vyzkoušet.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat