Základy botníku

By 8:51

Plesová sezóna je tady a já tradičně nemám co na sebe. Ano, mohla bych jít v tom, co jsem měla loni, ale...
Ženská si vždycky najde XY důvodů proč ne a proč použít slovo "Ale". Takže ho tentokrát použiju i já a říkám vám, že potřebuju nové boty i šaty - resp. dvoje šaty už mám, ale položme si otázku - STAČÍ TO? :) Po přestěhování do Prahy jsem se skoro všech vysokých bot zbavila, protože i samotná cesta na zastávku tramvaje, je záruka "nohobolu" a zlomeného podpatku. Nicméně doby se mění a asi jako každá ženská, bych i já měla mít v botníku nějaké ty kousky, se kterými neutrhnu ostudu a můžu je nosit do společnosti - ať už na pracovní či soukromé akce.



Hodně se mi osvědčila značka Tamaris, od které mám/měla jsem několik párů bot a za mě jsou na jedničku. Špatné nejsou ani kožené lodičky Caprice. Ale úplně nejčastěji dám na první pohled - tedy na vzhled, který si mě něčím získá, a tak dávám šanci i neznámým značkám, které si ráda prozkouším, a pokud jsou botky pohodlné, utíkám k pokladně. Jak má ideální elegantní společenská bota podle mě vypadat? Podpatek nesmí být ani vysoký ani příliš nízký, tenký ani moc hrubý. Bota musí vypadat elegantně a ne, že ji někdo vyhrabal u prarodičů na půdě. Úplné módní peklo jsou pro mě boty na nízkém hrubém podpatku se širokým páskem a sponou přes nárt. Zkrátka a dobře takové ty botičky, co nosí šedesátileté babči a nosívaly se tak v roce 2001.
Další parádní trapas si člověk vystřihne, pokud zvolí příliš tenký podpatek, který není stabilní, a tudíž se na něm při chůzi neudrží.
Taky bychom si měli připomenout, že punčochy ano, ale nikoliv do otevřených bot. Takže pokud chcete outfit obzvláštnit nějakým vzorem na silonkách, doporučuju zvolit uzavřené lodičky. Jen tak mimochodem... když jsem brouzdala po internetu a hledala originální  punčocháče, narazila jsem na AboutYou na značku Falke, kterou nosila Blair Waldord z Gossip Girl (ano, už zase koukám na Gossipky :))), ale upřímně - kdo by si nepamatoval tu památnou scénu z konce druhé série, kdy se Chuck Bass vrací do NY a dováží dárky z Evropy včetně čokolády a silonek Falke♥)



Základem každého ženského botníku by měly být jedny klasické černé lodičky, které se hodí ke každé příležitosti - ať už na jednání, tak do divadla či na ples. Další pár by měl být v nude barvě, protože stejně jako černé, tak i tělové boty jsou základ. Ať už k bílým, růžovým nebo světlým šatům, popř. k černému společenskému outfitu, který se doplňky v tělové barvě hezky projasní.

Zlatá, stříbrná, červená, fialová, zelená...neboli barvy. Stejně jako s barevnou kabelkou, tak i s barevnou obuví se dá dokonale vyhrát a obzvláštnit každý - ať už společenský nebo ne outfit.


Člověk nic nepokazí klasickýma lodičkama, ale někdy stojí za to udělat trochu parády elegantní krajkou či pásky. Nejvíc inspirace jsem objevila na stránkách Aboutyou.cz, kde seženete značky Tamaris, Buffalo i BullBoxer. Dobře vybrat se dá i na eshopu Baťa. Krásné kousky jsem našla na Eobuv či na ofiko stránkách Tamaris.



You Might Also Like

3 komentářů

  1. Miluji lodičky, jak ale píšeš, podopatek nesmí být nízký, ani moc vysoký. Z těchto bot se mi líbí ty klasické černé, celkově upřednosňuji tento styl, bez pásků a kulatá špička.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Nějaké boty na podpatku bych si už taky měla pořídit. Jsem tenisková :-D

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Lodiček mám doma několika v různých barvách, zrovna Tamaris tedy úplně nemusím, většinou se mi žádné nelíbí :(

    OdpovědětVymazat