Rimmel Lasting finish x Lasting finish Breathable [Recenze]

By 9:30 , ,

Za svůj život jsem už vyzkoušela spoustu makeupů - od Essence, přes Maybelline po Bourjois. Zaměřila jsem se i na přírodnější značky - například Yves Rocher. Ale taky jsem sáhla po NYXu nebo Kiko Milano. Máloco mě uchvátilo a hlavně jsem vždycky skončila u toho stejného - u makeupu Rimmel Lasting finish 25H, protože je pro mě prostě zárukou kvality a jistoty. Jednoho dne jsem ale objevila jeho novější verzi - Lasting finish 25H breathable a rozhodla jsem se, že ho vyzkouším a následně vám udělám srovnávačku.



Makeupy kupuji na Notino.cz, protože vycházejí nejlevněji a přiznám se, že si kupuju do zásoby vždycky 2-3 kousky. Od 7.1-13.1 navíc mají na notinu 15% slevu na makeup a pleťovou kosmetiku, pokud zadáte kód "kosmetika", takže na nich ještě můžete parádně ušetřit :) 

Breathable verze je o něco dražší - vychází na cca 250,- Kč. Oba makeupy mají 30ml, průhlednou lahvičku s poměrně jednoduchým vzhledem. Oba seženete v podobných odstínech a na své si přijdou i bledulky (sama používám odstín 100 Ivory nebo 103 True Ivory, který je u obou verzí stejný). Zatímco červená verze se mačká pomocí pumpičky, její stříbrná sestra má dlouhý štětcový aplikátor - ze začátku mi trošku trvalo než jsem si na něj zvykla, ale teď jsem naprosto spokojená.

 

Oba makeupy vydrží celý den - nanáším je v pět ráno a večer, když se odličuju, jsou stále v dobrém stavu. Zatímco červená verze je více mastnější, takže se spíše hodí pro sušší pleť, popř. je třeba ji trošku zmatnit pudrem, stříbrná verze je více matná a obličej stačí zapudrovat jen velice zlehka. Makeupy nelezou do vrásek ani do pórů. Neucpávají pokožku, nemastí ji ani nevysušují. Mají velice přirozené odstíny a na obličeji nevypadají jako maska.
Oba se dají vrstvit a v průběhu dne můžete obličej dolíčit - např. pokud máte rýmu nebo si ho setřete z obličeje.

Pokud bych měla Lasting finish a Lasting finish Breathable srovnat, těžko bych hledala vítěze. Na klasické verzi je suprová nízka cena (cca 200 Kč) a snadná dostupnost, stříbrná verze má trošku lepší konzistenci a není tolik mastná. V ničem jiném ale rozdíl nevidím. Oba jsou moji oblíbenci a těžko bych hledala makeup, který by mi vyhovoval více.


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Byl to můj první makeup, který jsem si sama koupila ale v odstínu oranžády :-D Konzistencí a krytím je super a myslím že je tohle nejlepší makeup z drogerie.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  2. Doma mám oba makeupy a nemůžu si stěžovat. Obecně Rimmel makeupy a pudry mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jeden make-up jsem nezkoušela, ale z řady 25H jsem měla pudr a ten byl úžasný! V budoucnu si ho chci pořídit znovu, ale naposled jsem nikde nemohla sehnat můj odstín :-(

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ten stříbrný a docela jsem si na něj zvykla, ale pro mě bude asi vždy favorit make-up od Mary Kay :)

    OdpovědětVymazat