Seznam věcí, co mě sejří

By 9:04

Zamýšleli jste se někdy nad tím, proč jste naštvaní? Jestli vás vytočí vždycky to samé nebo pokaždé něco jiného? Zamýšleli jste se nad tím, co vás v běžném životě nebaví a na co jste moc líní?

Tak trochu jsem se zadumala a musím říct, že u některých věcí jsem se skutečně pobavila, protože když nad nimi člověk přemýšlí jen tak, je to vážně absurdní..ale věřím, že v tom nejsem úplně sama a do komentářů mi taky napíšete vaše trápeníčka :)



 Nesnáším....

...když se mi vybije elektrickej kartáček
Každej normální člověk ho nejspíše okamžitě strčí do nabíječky a život jde dál. Já ne. Ve chvíli, kdy nabíječku nemám po ruce, kartáček upadne v zapomnění. A tak si můj kartáček leží v šuplíku, protože jsem líná prohrabat ostatní šuplíky a najít nabíječku....Už tomu jsou dva měsíce :D 


...když je plná myčka a je třeba vynést odpadky
Domácí práce mi nevadí, uklízením jsem někdy doslova posedlá a spát nejdu, dokud každý polštář na gauči není srovnaný podle mých představ - ha, a jsme u další věci - vadí mi, když jsou polštáře na gauči uležené, jsem schopná je srovnávat i 5x denně - a to pokaždé, když si na ně někdo sedne. 
Taky se vždycky vzteknu, když se dám do vaření, po kuchyňské lince rozložím ingredience, hrnce a pánve a najednou zjistím, že je třeba vytáhnout nádobí z myčky. Stejně mě vysírá i fakt, že potřebuju vyhodit odpadky a není kam,protože je koš plný. Když jsem bydlela u našich, popelnice byly dost daleko, za plotem, a venku byla zima/tma/bylo to prostě daleko a tak jsem byla mnohdy schopná vrátit do ledničky prázdnou krabici od mlíka a dělat, že nevím, že je prázdná :D Tak schválně....kdo se v tom najde??


.... když musím na benzínku
Ne, to opravdu nepatří k mým oblíbeným aktivitám. Přijde mi to jako příšerně zdlouhavý proces, kdy si špatně najedu, zamotám se do hadice, následně se ji praštím do hlavy a při běhu k pokladně (abych nezdržovala auta za mnou), ujedu na vlhké podlaze a rozplajznu se na zemi.
Kalhoty - Bershka, šaty - F&F, náušnice - H&M, Kabelka - Butik 

...když se musím odlíčit a nalakovat si nehty
Ano, je to tak. Líčení miluju, stejně jako si zakládám na nalakovaných nehtech, ale ty ostatní procedury s tím spojené mě hrozně nebaví. Fakt bych si přála, aby někdo vymyslel myčku na obličej - strčíte hlavu do lavoru a když ji vytáhnete, jste dokonale odlíčení. To samé platí o lakování nehtů. A vlastně i o krémování těla - dělejte to někdo za mě, pls. Namočte mě do krémů :D


...chození na poštu
Jít na poštu je pro mě obrovská událost. Chodím tam sice často, ale před každou návštěvou nezapomenu všechny obeznámit s tím, že jdu na poštu, že se mi nechce, posunout to aspoň o den, a pak špačkovat, že jsem tam čekala.



...papírové tašky v obchodech
V dobách, kdy se dávali igelitky, byla papírová taška vzácnost. Pamatuju, že jsem je sbírala a měla všechny na výstavce - i tu z Lidlu. Teď mě papírové tašky sejří - příklad - koupíte si kabát a prodavač se vás zeptá, jestli chcete tašku (ne asi, kabát si strčím do kapsy, ale díky za nabídku). Vy souhlasíte, tašku vám naúčtuje a vy si s tou taškou vykračujete, zmoknete, zapadáte sněhem, tašku položíte v MHD na zem a ona se rozmočí, po cestě domů se roztrhne a nákup vypadne na silnici..V lepším případe si ji donesete domů - a co pak? Vyhodíte ji, max do ní nahážete odpadky.Ale zatleskáme si, že se zakázali igelitky, které lidi používali opakovaně.


...když máte v práci "píchačkový" systém a někdo vás po cestě do práce zdrží
Máte to pěkně naplánované. Přijdete v 7:15, odejít můžete v 15:45. Každá minutka navíc je parádní přesčas, na který můžete být pyšní. Už se vesele plácáte po ramínku. JENŽE ta pomalá prodavačka v Albertu, kam jste si skočili pro rohlík, nezná jeho kód. A se stornem čeká na "paní Blaženku". A paní Blaženka je na kuř pauze, a přisedla si nohu, takže nemůže chodit...a trvá ji to. A pak v té frontě na vás někdo zavolá. Kolegyně, který má v košiku rodinnej nákup a ptá se vás, zda na ni počkáte. Jasně, že počkáte...když do práce dorazíte, je 8:00...a vy máte chuť dát výpověď... :D


...když se nemůžete těšit na jídlo
Hádám, že většina z nás miluje jídlo. Miluje nezdravé jídlo, alkohol, sladkosti, pizzu...když se ráno šinete z postele, a trpíte jako zvíře, uklidňuje vás myšlenka na sladkou snídani. A na halušky na oběd. Jenže vždycky přijde okamžik, kdy si uvědomíte, že těch halušek a donutů bylo dost a je třeba se začít hlídat. Zkrátím to - nesnáším ten pocit, když vím, že na snídani mě čeká bílý jogurt s ovesnýma vločkama a k obědu plátek kuřete nebo salát.Smetany, těstoviny, burgery, zákusky, pojďte mě naposled obejmout :D


...když přijde neděle 
Nejhorší den v týdnu není pondělí, ale neděle. V pondělí si můžete říct - už se jenom 4x vyspinkám a bude víkend. V neděli si řeknete - už se jenom jednou vyspinkám a....????!!! půjdu do práce!!!!. Nic proti práci, ale nonstop dovolená je asi trošku lepší. Takže za ofiko nejhorší den považuju neděli, protože člověk ví, že se vyspí až za hrozně dlouho a navíc ho i deptá ten fakt, že víkend je fuč a vlastně za tu dobu vůbec nic nestihl, i když si od pondělí dělal pečlivý harmonogram.

kabát - H&M




You Might Also Like

5 komentářů

  1. Moje oblíbené fotky jsou obrázky 3 a 6, šaty a váš styl účesu...

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek...chození na poštu oddaluji, jak to jde..lakování nehtů a odličování taky nemusím.
    Moc ti to sluší..

    OdpovědětVymazat
  3. Heh, v něčem jsem se i poznala :D rozesmál mě hned odstavec s kartáčkem :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. No to chápem, ked pride nedela, tak to je koniec sveta! U mna je to vykupenie, lebo mam každy pondelok a utorok volno a som asi jedna z mala, ktora sa tesi na pondelok haha :D a inak to s malovanim mam rovnako aj ja. Milujem sa malovat, ale ked viem, že sa mi treba odmalovat, tak to je uz utrpenie. Aj teraz tu sedim a viem, ze sa mi treba ist odlicit a spat a taaaak sa mii to nechce urobit. Plus ja mam strasne suchu pokozku a keby som sa po sprche nenatrela kremom, asi by som to neprezila. Raz som si povedala, ze sa na to vykaslem a potom som si lahla a zacalo ma vsetko kusat, skrabat a steklit a musela som sa ist namazat :D

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat