Jsou paletky Urban Decay lepší než ostatní? Urban decay - Naked Heat [Recenze]

By 12:00 , ,

Asi jako každý milovník kosmetiky, jsem i já toužila po paletce Urban Decay. Ale místo toho, abych si na ni našetřila, jsem si pořád kupovala hromadu levnější kosmetiky a hrozně se mi nechtělo dát 16 stovek za jeden produkt.




Až jednou..
V této chvíli mám dvě paletky očních stínů Urban Decay - Naked Heat & Smoky, jednu paletku na konturování - Naked skin shapeshifter a jednu sadu rozjasňovačů Afterglow - Recenze.

Urban decay paletky mají kvalitní plastový obal se zrcátkem, jsou z pevného silného plastu, takže se jen tak nerozbijou - za což jsem vážně ráda. V balení je oboustranný štětec - blendící. 

Paletky naked obsahují 12 stínů - matné i ty třpytivé. Každá z paletek je laděna do podobných barev, které jdou spolu perfektně kombinovat a stínovat.


Pigmentace je úžasná - pokud to mám srovnat třeba se stíny z drogerek nebo s Makeup Revolution či Kiko milano. Stíny nepráší, dobře se s nimi pracuje, na víčkách vydrží celý den, neobtiskávají se, neslévají se. Můžete dosáhnout jak přirozeného looku, tak i pořádné divočiny. Dají se vrstvit, používat na mokro.Vydrží s bází i bez ní.

Paletce vlastně není co vytknout - líbí se mi výběrem odstínů, které vypadají hrozně pěkně. Nejvíce využívám odstíny Lumbre, He devil, Scorched a En fuego. 




Otázkou zůstává, zda se vyplatí do této značky investovat nebo zda se dá sehnat levnější varianta. V drogerii nesežene nic, čím by se Nakedky daly nahradit. Žádná běžně dostupná a levnější značka neobsahuje tak kvalitní paletky. Na paty ji nešlapou ani stíny od Makeup Revolution či Kiko Milano. NYX je moje nejoblíbenější značka vůbec, ale i ta je se svým výběrem o třídu níž a i když má kvalitní stíny, na Nakedky prostě nestačí. Ale pak tu máme značku theBalm, která není úplně levná, ale stále stojí polovinu toho, co UD. A třeba taková Nude Beach je podle mého ještě lepší. Ještě méně práší a déle na očích vydrží.

Takže pokud hledáte kvalitní stíny, na které se můžete spolehnout, můžete sáhnut po Urban Decay anebo se spokojit se stejně kvalitní, ale o polovinu levnější značkou theBalm. 
Za plnou cenu bych si žádnou další UD paletku nekoupila, ale ve slevách bych možná neodolala.


You Might Also Like

3 komentářů

  1. No tak ta paletka je úžasná, škoda jen těch cen za tu lepší kosmetiku. :) Ale je boží.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Mám několik paletek UD, a poslední dobou mi přijde. že na té kvalitě trošku ztrácí, dříve to byla top kvalita, ale teď je to kolikrát o paletce.. :( ale musím souhlasit, že The balm má paletky velmi kvalitní a cenově dostupnější :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, tak jestli se mně osobně vyplatí investovat do drahé paletky, tak nad tím stále uvažuji a to už dost dlouho. Zatím si stále vystačím s levnějšími paletkami. Má nejdražší paletka je za asi necelých 500 Kč.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat