Já a můj Santa

By 9:00 ,

Vánoce jsou za námi a protože jedny z nejčtenějších článků, které se tu na blogu objevují, jsou ty lajfstajlové, rozhodla jsem se, že Vám ukážu, jak se u nás slavilo a co Santa/Ježíšek donesl. Pro vysvětlení - naši mají Ježíška a my s Lukem Santu, protože jsme zkrátka posedlí moderní dobou :D (okay, nejsme...ale přiznám se vám, že mi hrozně vadí takové to kolektivní zpívání koled a všeobecné veselí a příběhy o Ježíškovi a všechna ta lidovost.. jako dítě jsem to musela roky absolvovat v pěveckém sboru a pak i v dramaťáku, takže díky - stačilo :D) Teď mě prosím neudupejte za moje vyznání jménem Santa  a raději rolujte dolů :D
 
 

Poslední měsíc byl neskutečně hektický a dost jsem padala na zobák. Miliarda práce, z práce domů uvařit, napéct cukroví, spát a zase do práce. Do toho stihnout všechny resty, nakoupit dárky, do toho ještě nezanedbávat cestování, Lukouše, blog, instagram a kamarádky. A vlastně být stále upravená a nenosit každej den to samé, protože i chlapi si všimnou vaši posedlosti černými kalhotami a bílým vrškem :D (hádejte, kdo hned po Vánocích vběhl do obchodu a nakoupil si spoustu barevných svetrů? Jako například šedých, šedých, šedých, bílých a černých? :D )
 
Co Vám budu říkat. Poprvé jsem se vyspala a odpočinula až na Štědrý den. O to víc se ale pašácky můžu poplácat po ramínku, že jsem zvládla upéct deset druhů cukroví, v práci odevzdat veškeré důležité úkoly a ještě hezky zabalit dárky :D (Letos jsem poprvé v životě dostala pochvalu, heč...prý to mimořádně nebalilo tříleté dítě, které se během toho ještě stihlo najíst a ublinknout si :D)


První Štědrý den proběhl v pátek, kdy jsme slavili s Lukoušem. Pojedli večeři (hádejte, kdo umí nejlepší bramborovej salát na světě? :D ...no a co, že si to myslím jenom já. to není můj problém :D), vyměnili si dárečky...a pak vytuhli u Sam doma 2., což je prostě úplně nejlepší film! A já jsem úplně nejvíc stará bába, která usíná v deset večer u telky.
Pohádky si strčte za ucho, ale Vánoce bez Sám doma a Lásky nebeské prostě neexistují.
V sobotu jsem se pak přesunula do Moravskoslezského kraje za rodičovstvem - ale řeknu vám, že tak nabalená jsem byla snad naposledy, když jsem se stěhovala, což mamku značně vyděsilo, a tak se mi ty kufry snažila nacpat zpátky do auta se slovy "kššššc" :D :D






 
Vánoce jsme pak slavili v našem rodinném kruhu - já, naši, moji milovaní myšáčci a babička. Nejvíce dárků letos dostaly holky - Lilly & Milly. I když to, co by jim udělalo největší radost - a to moje nová Furla, kterou by hrozně rády rozežraly (za ty dva roky mi už rozežraly asi osm kabelek) - před nimi schovávám :D
 

 















You Might Also Like

0 komentářů