Balíme dárky s Yves Rocher

By 9:31 ,

Poslední listopadový den se nesl v duchu balení dárků pro dobrou věc...
Jestli na akcích YR něco miluji, tak je to jejich propracovanost. Každá akce má neskutečně kouzlo, atmosféru a svoje poslání...
Tentokrát jsme balily kosmetické balíčky, které se posílaly do azylových domů.
Přiznám se bez mučení, že balení dárků mi nikdy moc nešlo. Jakože vůbec. Loni mě dokonce mamka donutila, abych balíčky přebalila :D Řekněme, že jsem kreativní člověk, ale kreativita končí u mě v hlavě. A vlastně vůbec nechápu proč, protože moje mamka je neskutečně šikovná, taťka si umí se vším manuálně poradit, babička byla malířka a teta je taky umělec. Jen já chodila asi osm let do výtvarky a dodnes neumím nic nakreslit :D Nicméně se utěšuju aspoň tím, že se učím fotit, šlo mi to celkem v tanečních a občas něco zvládnu upéct či zazpívat :D Ale jakmile mi někdo dá do ruky tužku, tak potřebuju tři gumy a jakmile dostanu lepící pásku, tak si nejprve strhnu lak na nehty z nehtu, pak sundám omylem barvu ze stolu, následně si polepím oblečení a nakonec teda něco konečně přilepím :D Možná...


V podobném duchu proto probíhalo i balení dárečku pro Yves Rocher. Ten první byl vyloženě za trest, ale u čtvrtého už jsem se zvládla nepřilepit ke stolu lepící pistolí. Dokonce mě to chytlo natolik, že jsem běžela vykoupit Tigera a Ikeu a letos chci dělat nějaké hezké (ehmmm…) přírodní balíčky i rodině. Někdo nějaký tip na les v Praze, kde bych ukořistila větve? :D :D
Na setkání nás bylo jenom pár - holky z Cup of Style, Timetofit, Madeinprg... a pak taky Marťa Homoláková, se kterou jsme vyrazily společně :)
Akce byla hrozně příjemná a konečně ve mně probudila náladu Vánoc, kterou jsem do té doby neměla.
Nouze nebyla ani o mňamózní jídlo a pití. Všechno bylo neskutečně roztomilý a úplně ťuťuňuňu, takže další den jsem hned vyrazila na nákupy vánoční dekorace, abych si to doma taky udělala útulný:)
Přiznám se ale, že většinu fotek má na svědomí báječný fotograf  - Ilja Hubálek, protože přece jenom tam byla poměrně tma, a proto se mi moc kvalitních fotek vyfotit nepovedlo. 




















You Might Also Like

5 komentářů

  1. ooo krásna akcia s krásnym cieľom, tiež som bola pozvaná na túto akciu ale kvôli škole som sa nemohla zúčastniť ;)

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš jak jsi šikovná, povedlo se a ještě si nasála tu krásnou atmoféru. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů taková krásná akce :) nádherná atmosféra

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to jako povedená akce a ještě s lepším účelem. Fotky jsou super, úplně z toho cítím tu cozy Vánoční atmosféru. :) Nicméně tím začátkem článku jsi mě docela pobavila, jak jsi říkala, že ti vůbec nejde balení dárků a jsi schopná se přilepit i ke stolu, to jsem si vzpomněla hned na přítele. :D Mně tohle problém nedělá, balím dárečky i docela ráda. Myslím ale, že se ti to podařilo fajnově!

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně se mi líbí, jak mají ty všechny fotky to své kouzlo Vánoc :-) celkově se povedly :-)

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat