Letos frčí šaty! Aspoň u mě!

By 12:00

Ahoj Ahoj!

Nejspíše jste už postřehli, že jsem změnila bydliště. Z vesničky u Havířova se stala Praha (o tom, proč jak, jaktože tak rychle...vám povím třeba příště). A s Prahou samozřejmě souvisí procházky..a taky návštěvy obchodů, do kterých je v Ostravě jen tak nedostanu. Tak například Esprit, Mango Bershka nebo Stradivarius.
Vím, že bych teď měla zapomenout na všechny ty nákupy hader a kosmetiky, protože potřebuju nábytek (třeba absence psacího nebo jídelního stolu je dost na chujka!!) ale když něco nemůžete mít, o to víc to chcete..a snáz se zamilujete...
A jak jsem nikdy moc wishlistů nedělala, teď to jsou moje nejoblíbenější typy článků - znamenají konec bezhlavým nákupním horečkám... a plánování si nákupů..a hlavně teď už můžu skutečně nakupovat i někde jinde než v H&M nebo New Yorkeru a já kupodivu podlehla Espritu!

Pokud letos vůbec bude nějaké jaro/léto, chtěla bych si pořídit nějaké šaty - mám jich málo, moc je nenosím, každoročně jsem preferovala minisukně a kraťasy, ale na ty se letos vážně necítím...a nějak mě to k šatům táhne!


1//Proužkované šaty - Esprit. Pamatuju si, že jsem podobné šaty měla asi 4 roky zpátky. V té době mi je kamarádky šíleně zkritizovaly a donutily mě je vyhodit - prý to je jak pro starou babču. V dnešní době se to vrací do módy a já proužky miluju! Dají se doladit ke všemu! K červené, žluté, zelené..k barevným botám♥ Proužky jedou!
2//Bílé šifonové šaty se zdobením - Esprit - tyto nezbytně nutně potřebuju! Jsou dokonalé♥ a úplně se v nich vidím na nějaké romantické večeři..
3//Kimono overal - Stradivarius - jako do cirkusu! NO-A-CO! Khaki je teď spolu s černou, bílou a šedou moji další oblíbenou barvou!



4//Černé asymetrické šaty - Stradivarius - proč ne? Jsou jiné, zajímavé, netypické a podle mého perfektně kombinovatelné. Černá sice není barva na jaro/léto, ale pro mě je to nejoblíbenější barva vůbec bez ohledu na roční období!
5//Černé krajkové šaty na jedno rameno - Esprit - podobné šaty jsem už kdysi měla. Doteď mi visí ve skříni, ale nenosím je, protože mi nesedí, jsou nekvalitní a krátké...ale tyto vypadají dokonale a daleko kvalitněji!
6// Šaty s volánky - Mango - no jo, černá, volánky nebo krajka...to je moje!


7// Fuchsiové šaty s koženým páskem - Esprit - podobné šaty mám v khaki barvě, a perfektně mi sedí. Na těchto mě dostala ta barva!
8//Červený overal - Bershka - nejenom na léto, ale i na slušnější akce - v kombinací se zlatou nebo černou by byl naprosto dokonalý...
9// Hedvábné dlouhé šaty - Mango - na příští plesovou sezónu mám vybráno.



You Might Also Like

5 komentářů

  1. Mě se nejvíce líbí ty Esprit bílé šifonové. Já jsem šatům propadla minulé léto a letos jsem vůbec zvědavá jestli budu mít vůbec nějaké, mám v plánu nastoupit do práce a tak nevím nevím.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se nejvíce líbí to cirkusové kimono hahaha a já jinak šaty teda nosím pořád. Jsou pohodlné a dobře se kombinují. Jsem zvědavá na to tvoje stěhování :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, Esprit má samé krásné šaty, fakt jedny hezčí než ty druhé o.O už se těším, až na tobě nějaké uvidím :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. Šaty jsou krásný, já šaty nosím moc ráda, stačí prostě jeden kus oblečení a vypadám dobře už nemusím přemýšlet co s čím zkombinuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že všechny šaty, které se mi líbí, jsou od Esprit :D Tak to asi nebude náhoda :) I když ty červené plesové od Manga by taky stály za hřích o:)

    OdpovědětVymazat