Astrid - Micelární voda [Recenze]

By 12:48 , ,

Dneska se podíváme na recenzi micelárky od Astridu. Tuto značku mám celkem ráda, kromě jejich CC krému mi zatím vyhovovaly všechny produkty, ale možná jsem našla ten naprosto TOP!...


Micelárky jsou dostupné snad ve všech drogeriích - DMko, Rossmann, Teta... Stojí okolo 80,- Kč a mají 200ml. Jsou ve dvou provedeních - Soft Skin & Fresh skin. Jsou určeny pro pleť a oči a slibují nejenom dokonalé vyčištění pleti, ale taky tonizují a osvěžují. 

Micelárky moc nepoužívám - vzhledem k tomu, že používám voděodolnou řasenku (Maybelline - ano, drží opravdu neskutečně) a linky, potřebuju na odlíčení něco opravdu účinného a zároveň nechci v koupelně trávit hodiny. Garnier, Ziaja, Nivea...si s mým makeupem moc neporadily, proto jsem na micelárky rezignovala. Až na tuto, kterou jsem dostala - původně měla sloužit k finálnímu doodlíční (jinak se odličuju klasickým zelenám mlékem od Garnier), ale nakonec jsem byla mile překvapená, že si poradila s celým obličejem. Makeup byl dole opravdu bleskově, obličej jsem neměla vysušený ani příliš mastný. Na řasách mi nezůstaly zbytky řasenky a při odličování jsem nedřela ani nespotřebovala půl balení vaťáků..


Micelárka hrozně pěkně voní, obličej nezatěžuje, nedráždí oči a je vhodná i pro citlivou pleť. Odličovala jsem s ní i umělé řasy a šlo to v pohodě. Poradila si i s dlouhotrvající rtěnkou či pořádnou dávkou voděodolné řasenky...

Pokud bych to všechno měla zhodnotit, tak tato micelární voda je první micelárkou, která mi vyhovuje a používám ji jako plnohodnotného parťáka. Je srovnatelná s mým oblíbeným Garnier krémem a pokud si mám vybrat jeden přípravek na odlíčení, který si s sebou vezmu na cesty, sáhnu po ní s naprosto klidným svědomím. Nepotřebuju k ní žádný další krém na odlíčení, žádné ubrousky...nic.. Navíc ta cena je skutečně bezkonkurenční....




You Might Also Like

2 komentářů

  1. Micelárky také nepoužívám, ale jakmile se vždy stavím v drogerii, tak po nějaké pokukuji. Tahle vypadá hodně dobře, tak uvidím, zda se někdy rozhodnu a pořídím si ji domů. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  2. Tyto micelárky jsou super, Astrid překvapil. Jsou kvalitní a ještě za tu cenu... Řasenku odlíčí vážně skvěle a jsem moc ráda, že neštípou v očích. I mamka si je zamilovala...

    Duben 2017 | Kosmetické oblíbenosti

    OdpovědětVymazat