HOME & DECOR: Vysněná toaletka

By 12:00 ,

Brzo mě čeká vybavování nového bytu, který už konečně bude 100% já! (Pokud vše vychází podle plánu, tak právě teďka se vesele stěhuju...ale jen pokud se držíme plánu! Původně jsme měli stěhovat už včera..).  A napadlo mě, že celé stěhování, fotodokumentaci a nějaké inspirace budu sdílet na blog - nejenom proto, abych si ujasnila, co vlastně chci (a že chci to nejlepší a nejhezčí), ale taky proto, abych i Vám předala nápady a tipy.

Na novém bytě mě nejvíc baví to, že mě nebudou limitovat ošklivé tmavě hnědé skříně z ořechu, nábytek někoho dalšího, vkus někoho jiného. Vím, že vybavování stojí hromadu peněz, ale já razím strategii - raději si nechat věci v krabici nebo na zemi, než si pořídit první skříň, kterou uvidím - hlavně aby byla super levná nebo si poskládat byt z věcí "po babičce"... Když už mám konečně bydlet sama a ne ve studentském bytě, chci, aby to bylo podle mých představ...
A k mým představám patří třeba takový ten typicky holčičí koutek - místo, kde budu mít stolek s kosmetikou, zrcadlem a budu se u něj šlechtit... Do této vidiny jsem totálně zakoukaná a ze všeho nejvíc se těším právě na "kosmeťák".

O čem jsem už hrozně dlouho přesvědčená je barva nábytku - bílá. Je to totiž neskutečná moderna, která jde doladit ke všemu. Stále ještě nevím, zda byt pojmu černo-šedo-bíle (úplná moderna, s nějakou jednou dominantní barvou - třeba červenými rámečky a doplňky, novinový potisk a spousta obrázků) nebo jestli se spíše zaměřím na trochu přirozenější styl ala moje koláž s vysněnou toaletkou...



Za poslední měsíc jsem už stihla obejít snad všechny obchody s nábytkem a doplňky, ale nejvíce si svoje představy hledám na internetu. Na web favi.cz brouzdám pravidelně, a proto, když mě oslovili, abych sestavila svoji "vysněnou toaletku", neváhala jsem s článkem ani minutu, protože jsem ji měla sestavou už dávno... (no co, prokrastinace level nekonečno!). A jak by měla vypadat?

Bílý toaletní stolek se šuplíky - byt není příliš velký, proto chci něco jednoduššího (i když nepopírám, že kdyby bylo na mně, ložnici zruším a udělám si z ní šatno - kosmeťák :D vždyť spát můžu i na zemi v kuchyni nebo ve vaně!:D
Poličky a zrcadlo - nad stolkem si plánuji navrtat zrcadlo (nejlépe se zabudovaným světlem) a kolem rozmístit poličky, na kterých budu mít stojánky se štětci, rtěnky, laky na nehty...v reálu to vypadá naprosto božsky! A tyto čtvercové poličky jsou ještě krásnější než klasické.
Bobek na sezení - taky jeden z mých dětských snů..nikdy jsem nic takového neměla a přitom to vypadá tak krásně (ano, je to nepraktické, člověk se nemůže opřít). 
Stojánky na štětce/vázy na štětce - a další spousta úložných předmětů na všechny ty moje zásoby štětců, korektorů, tužek na oči, řasenek...Konečně si taky pořídím stojánek na vatové tamponky a na uchošťoury, což je něco, po čem toužím už hrozně dlouho, ale zatím jsem na to neměla prostor! Třeba se konečně naučím odličovat i jinde než pod horkou vodou při mytí vlasů a drhnutí si obličeje! :D 

Ať už to moje stěhování dopadne jakkoliv, za toaletkou si stojím! Ze začátku budu jíst nejspíše jenom čínské polívky, na nákupy si nebudu brát peníze a kávu si budu dělat jenom doma, ale to mi vůbec nevadí, protože vybavit si byt podle svého je teď pro mě priorita :) Rtěnky, nové boty a další kabelka musí počkat! :)

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ty jo, to je rychlost o.O Nedávno jsem tu četla, jak za přítelem jezdíš o víkendech a teď se k němu už stěhuješ :) mám z vás radost. :) Vybavit si byt podle sebe je taky můj největší sen, těším se tedy na tvé články o vybavování a soudě dle kosmetického stolu, který si vybrala a sestavila, trefíš se mi do vkusu a já se tu budu jen rozplývat u počítače a tiše ti závidět ♥

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano..2 měsíce stačily :D No, ono to bylo hrozně nečekané...úplná náhoda. Šli jsme kouknout na první byt a hned to splnilo naše očekávání! Stěhování jsem plánovala na léto, ale když byla ta nabídka bytu, nemohli jsme říct ne :)

      Vymazat
  2. Máš to pěkně namyšlené, stolek bych chtěla v budoucnu i já.:) Zatím mi slouží na kosmetiku můj psací. :)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U našich mám taky jenom psací...v bytě nemám zatím žádný, ale jednou bude♥

      Vymazat
  3. Nastěhovat se a vybavit si byt do svého gusta bych taky jednou chtěla. Já teda nevím, jestli bych zvolila úplně bílou, celkově nemám ani představu o tom jak bych si vše vybavila v jakém stylu. Nejsem pro minimalismus, to vím že není můj styl. Kosmetický kout mám ale aby to bylo ťip ťop, na to si budu muset ještě počkat.

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne ;) Take mam vysnenou toaletku, konkretne tuto https://www.nabytek-bmark.cz/podle-dodavatele/b-mark-1/toaletka-grenada-g47-latte.html tak doufam, ze se brzy na me usmeje stesti. Jinak super blog, rada ho ctu. Jarka

    OdpovědětVymazat