Interbeauty festival 2017

By 12:00 ,

Ahoj Ahoj..
pokud jste fanoušci kosmetiky jako já, asi jste zaznamenali, že v pátek a v sobotu byl v Praze Interbeauty festival. Nikdy jsem na ničem podobném nebyla, proto jsem ho chtěla vidět (a potřebovala sama sebe naštvat tím, že jsem porušila nákupní stopku :D ). U Táni jsem vyhrála lístky, (o výhře mě infovala už 2 týdny zpátky, z čehož jsem měla ohromnou radost! díky moc!), ale nakonec mi je z Prahy poslali až v pátek ráno a to už jsem tak nějak byla na cestě..ehm..ne, že bych si stěžovala, ale opět vidím typický pražský přístup, na který mě už upozorňoval i Luk. "Přijďte dneska, na pohovor se stavte zítra, lístky doručíme dneska"...ehm..ale pokud nebydlíš v Praze nebo kousíček u Prahy, je to trošku problém. Takže díky, lístky propadly. :(



Do Práglu jsem přijela v pátek odpoledne (divím se, že jsem vůbec dojela...měla jsem totiž tak na chujka den, že jsem spíše čekala, že se někde ztratím, rozbije se nám vlak nebo cokoliv velice pravděpodobného..svým pátečním příběhem jsem pobavila nejenom lidi na instagramu, ale i dost lidí v metru, kde jsem to všechno líčila Lukimu a při tom jsem se trošku hlasitě rozohnila - ano, skutečně jsem vlezla na záchod pánovi, co seděl vedle mě, mlátila jsem do dveří a tak)





V Praze bylo fakt pěkně, takže jsme si udělali procházku po Václaváku (jako pokaždé když do Prahy přijedu - a vždycky aspoň 3x denně :D ) a následně mě nejdražší polovička začala tahat na Pražský hrad (ostatně jako pokaždé...ale tentokrát se mi povedlo tak dlouho zdržovat a procházku protahovat, že už nakonec byla tma a z hradu nic nebylo..hahaha..ale viděli jsme bobra bobrýska a pojmenovali do Obřízka :D).






natrhal mi kytku, asi ho samou láskou sežeru :D

V sobotu se udělalo klasické průjmové počasí (z nebe padaly nějaké s*acky..ano, už jsem na ten déšť, sníh a kroupy vyloženě alergická), a tak jsme nakonec byli rádi, že jdeme na fesťák. Na snídani jsme se stavili s Lukem a jeho mamkou, která přijela na návštěvu do Paula (héééč, už jsem taky typická blogerka..) a následně zamířili na Interbebeauty... 


Fesťák byl rozdělen na tři části - část, kde byl program, nehtová část a kosmetická část. Asi jsem byla trošku naivní, když jsem si myslela, že tam objevím značky jako MAC, theBalm, Milani, W7 (ehm..byly tam 3 paletky), Too Faced... a další věci...nakonec z toho známějšího tam byl pouze NYX, Sleek (ale ten jen částečně) a Makeup Revolution..

Co mě zaujalo asi nejvíc, byl bodypainting...a musím říct, že jsem ty modelky dost obdivovala - já bych se jen tak nesvlékla...
 




NYX stánek byl celkem malý, ale čekaly se na něj fronty! Lidi se tam mačkali jeden přes druhého, hysterické slépky do mě žduchaly, řvaly, že mám velkou kabelku, kopaly a skoro mě ani nepustily ke stojánům :D Trošku jsem měla dojem, že stojím v té slavné frontě na banány a poslední zbytky toaletního papíru.... 
Abych byla upřímná, celá ta mačkanice mě hodně brzo omrzela, a tak jsem vzala dvě rtěnky a šla. NYX sice sliboval šílené slevy až 50%, ale upřímně jich moc nebylo, výběr byl srovnatelný s NYXem v OC Nový Smíchov a ty mačkanice byly fakt šílené. 



Největší výběr byl v nehtové kosmetice - v nějakém no name stánku jsem si koupila ve výprodeji troje třpytky na nehty za 10 Kč. A pak u dalšího stánku ještě nádobku na třpytky a folii. Ceny i výběr byly téměř totožné s nabídkou aliexpressu nebo ebay. 







Každá druhá žena si tam nechávala udělat řasy, makeup, obočí nebo nehty. Já na nic takového odvahu neměla.


Když jsem byla na Svatebním veletru, absolutně jsem netušila, co čekat. Svatbu neplánuju, a tak jsem ani nebyla cílová skupina, nicméně z veletrhu jsem odcházela nadšená, unešená a plná inspirace - ať už bytového designu, jídla, oblékání či stolování.. Kosmetická veletrh byl něco, co se jevilo jako moje krevní skupina, ale že bych odcházela nadšená, se fakt říct nedá..upřímně jsem čekala něco víc..(teda až na ty šunkové chlebíčky - ty byly mňam!)

Kdo chtěl jít, ale nakonec tam nebyl, asi o nic zásadního nepřišel (až na ty chlebíčky). Já už příště taky nepůjdu...



A co jsem si teda odnesla?
Ta růžovka je naprosto DOKONALÁ! Barva jak pro tu největší Barbie! a ta pigmentace♥
Z řady Lingerie  Recenze ZDE jsem si odnesla odstín Bedtime Flirt a je ze všech odstínů asi nejpovedenější!  
Btw: koupila jsem si ještě folii na nehty - a doma zjistila, že je nalepovací :( a nikoliv obtiskávací, takže jsem lehce zklamaná.. :(



You Might Also Like

4 komentářů

  1. Je fakt, ze drive byval lepsi. Ocenila bych vice kosmetiky a mene nehtu, ale alespon neco vzdy zaujme.
    A to s listkama me mrzi. U me take byla soutez a pani listky odeslala ihned pote, co jsem ji poslala adresy.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to by mě nebavilo mačkanice, ale chlebíček bych si dala :D fotky krásný, hlavně ty ze začátku - ty, ty s přítelem a příroda, okolí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já tam nikdy tedy nebyla, ale asi není o co stát :(

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. Já tam dřív chodila pro věci na nehty, těch tam je opravdu dost. A dostaneš se zde i k věcem, které se normálně prodávají jen na IČO. Ale ono se to brzy omrzí. Každý rok je stejný. Vyjdou 2 předražený novinka a konec. No a kosmetika je úplně out. 2x jsem se vrátila s prázdnou, tak tam už ani nechodím.

    OdpovědětVymazat