Tipy na netradiční dárky

By 10:49 , , ,

Vánoce jsou tady a s nimi i tradiční problém - co komu koupit. Asi už každý z nás dostal k Vánocům parfém, sadu se sprchovým gelem, pěnu do koupele, svetr, ponožky či svíčky.

Ale co třeba dát letos trošku originálnější dárky? Pojďte mrknout na to, co jsem na Notino ulovila já!


Pokud máte v rodině někoho, kdo si rád lakuje nehty, ale taky si stěžuje na to, že mu lak nevydrží víc než pár dnů/že je gel lak v salónu drahý, kupte mu sadu na tvoření gel laku doma. Já ji dostala loni k Vánocům a říkám vám, že tohle byl nejlepší dárek vůbec. Hrozně mi usnadnila život. Najednou jsem nemusela pořád myslet na to, jak vypadají moje nehty, jestli lak není moc oprýskaný a jestli se mi při úklidu nezlomí nehet. Za ten rok jsem si vyzkoušela několik značek a nejvíce se mi osvědčila značka Neonail. S laky se skvěle pracuje a drží na nehtech jako přibité!

Na Notinu seženete i různé dárkové sady s touto značkou, které vám dost usnadní výběr. Za zmínku  stojí třeba  "First Choice Starter Set" - tedy set, ve kterém najdete všechno potřebné pro začátečníka. Pro ty z vás, co chcete dotyčné nadělit i nějaké ty barevné laky, doporučuju "Adorable Starter Set". Pokud dotyčná gel lak používá, není nic jednoduššího než ji dopřát sadu barevných laků (já sáhla po kombinaci I am confident), brusku na broušení gelu nebo nějaké jiné příslušenství.


Další super vychytávkou je tento set na navlnění vlasů BrushArt. Dlouhou natáčku dáte na suché vlasy (na mokré doporučuju nedávat - vlasy jsou totiž náchylnější k lámání) a nahoře připnete skřipcem. Kolem natáčky obmotáte vlasy, zafixujete gumičkami a jdete spát. Ráno se probudíte se slušivými vlnkami, které vydrží klidně celý den. Tahle vychytávka je super pro ty z nás, které milují vlny, ale nechtějí každý den používat kulmu/nemají po ránu moc času. Sama přiznávám, že set často používám, protože mi po ránu ušetří minimálně 10-15 minut, které bych musela věnovat vlasům.



Taky o Vánocích vždycky dostanete svíčku? Tak co to tentokrát trošku změnit a dát někomu vosk a aromalampu? Yankee Candle nabízí různé vánoční sady vonných vosků stejně tak jako si můžete koupit přímo set vonných vosků a aromalampy. Lampa vypadá vkusně, provoní stejně jako svíčka celý byt, navíc příchutě můžete různě měnit. 

Malý tip: pokud vám zůstal zbytek Yankke candle svíčky, kterou už nemáte jak dopálit, protože ve svíčce nezůstal knot, nevyhazujte ji. Vyškrábněte ji ze sklenice (doporučuju sklenici trošku zahřát) a dejte roztopit do aromalampy.


Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj, to vypadá všechno jako vážně super tipy. Já nějak nechápu, jak se používá ta věc na vlasy, ale tak to mě vzhledem k tomu, že ani cop neupletu nepřekvapuje

    OdpovědětVymazat