Yankee Candle jako dekorace

By 12:56 , , ,

Co udělá byt skutečným domovem?

Dekorace! 

Na dekorace mě užije, mám v hlavě několik různých nápadů, jak by můj byt vypadal, kdybych ho ladila do různých barev, ale s ohledem na to, že nám hodně nábytku zůstalo z minulého bydlení, jsme vybavování toho nového domova pojali podobně. Miluju minimalistický severský design, bílý nábytek, mramor, vázy a různé netradiční dekorace. Letos mě třeba zaujaly "hlavy". Určitě jste už tento trend zaznamenali. Obrys hlavy na obrazech, na vázách, šátcích či oblečení. Působí to nadčasově a zároveň moderně. Anebo různé kombinace bílé, černé, šedé a dřeva. 

Yankee candle red raspberry

Co ale v žádném domově nesmí chybět, jsou svíčky. Jasně, že v létě by sněhuláci s knotem vypadali divně, ale existují i ovocné vůně, které byt oživí, rozzáří a hlavně provoní. Já poslední rok sázím na Yankee Candle. Dřív jsem k této značce byla skeptická, ale poté, co mi "tchýně" dala k narozeninám jeden kousek, který vydržel vonět celý podzim, jsem usoudila, že potřebuju další.. A od té doby se to se mnou táhnea buduju si slušnou závislost :)

Po nastěhování do nového bytu mi od Elnino.cz přišla pořádná nálož "letních svíček" a hlavně difuzéru. Svíčka s vůni "red raspberry" je moje totální favoritka a pochybuju, že ji někdy něco překoná. Voní ovocně (logicky:)) a fakt opravdově, není to žádná taková ta umělá vůně z obchoďáku. A co je hlavní - provoní mi celý byt. Pokud třeba chcete vyzkoušet svoji první YC svíčku a nevíte jakou, berte tuhle. Fakt, nekecám. Chodím k ní pořád čuchat :) Joo...a mají k ní i malou vůni do auta!! (kterou jsem si prostě musela koupit)

Yankee candle red raspberry

Dalším kouskem, který taky krásně voní (i když malina to není), je Sunny Daydream. Jedná se o vyloženě letní vůni připomínající slunečné dny. Nevím asi, jak bych ji lépe specifikovala, a tak přidávám složení.

Hlava: bergamot, citrusový květ
Srdce: jasmín, ylang-ylang, gardénie
Základ: pačuli, ambra, santalové dřevo



Vím, že YC svíčky jsou trošku dražší zábava, na druhou stranu mají výdrž jako žádné jiné. Největší balení (623g) vydrží vonět 110-150 hodin, Střední (411g) 65-75 hodin a malé (104g) 20-30 hodin. Navíc co si budeme povídat - hezky provoní byt, takže vždycky, když očekávám nějakou návštěvu, zapálím YC.

Co je ale úplně to hlavní, co jsem vám chtěla ukázat, je tento Black Cherry difuzér. Na první pohled vypadá fakt krásně a minimalisticky, takže hezky oživí interiér a může tak sloužit jako dekorace, na druhý pohled nádherně a intenzivně voní. Pro představu - pokaždé, když ráno vylezu ze zavřené ložnice, cítím ho po celém bytě. Upřímně mě zaujal tolik, že jsem ho už koupila pár lidem k narozeninám. Vůně je složená z třesně, mandlí a skořice. Samotnou výdrž pak odzkoušenou nemám, ale difuzér mám doma víc jak měsíc a ještě ani není v půlce. 




Barter spolupráce s Elnino.cz
Kejt//Instantni krása


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Yankee Candle miluji, ač teda pálím i jiné svíčky, tak YC je láska největší :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Yankee Candle miluju <3 Dostávám je hlavně k Vánocům a hodně palím i jejich vosky :) Jako dekorace vypadají úžasně, sama mam jednu v obýváku na stolku :)
    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  3. Mmm to jsou boží vůně. :) Já mám YC moc ráda.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Máme doma taky tyhle různé Yankee Candle svíčky. :) Mně osobně se to hodně líbí a manžela na to postupně taky přeučuji. Zítra mi má přijít poštou moc krásný dekorační anděl, na kterého se těším. :) Mám tyhle ozdobné sošky a lapače prachu, jak se tak říká, moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat