Laky na nehty Essie Gel Couture [Recenze]

By 9:09 , ,

Lakujete si nehty? A vydrží Vám laky na nehtech bez poškození déle než den, dva?

Já mám nehty středně dlouhé, dobře rostou, sice se často lámou, ale to hlavně proto, že jsem nešika a často do něčeho bouchnu/narazím a nehet si tak nalomím. Život s krátkými nehty si představit nedokážu, protože mi to je nepříjemný a hrozně mě pak bolí prsty. S delšími nehty je ale jedna zásadní potíž - špatně na nich drží lak, protože nepíšete prstem, ale nehtem a to neustálé oťukávání jim zkrátka nedělá dobře.

Essie Gel Couture

Před nějakou dobou jsem rezignovala a usoudila, že si buď budu nehty lakovat co dva dny nebo se prostě smířím s tím, že mám oloupaný lak. Jenže pak jsem viděla všude na instagramu Essie laky a rozhodla se, že jim teda dám šanci. Někomu Essie vydrží klidně i týden, někomu aspoň  3 dny a někomu vůbec.  Tak se pojďme podívat na to, který z těch případů jsem já.

Kromě klasických laků, které všichni určitě znáte, jsem sáhla i po novince Gel couture - na Notino jsem si pořídila jak vrchní lak, tak i nějaké barevné laky, abych posoudila, jestli mi tohle combo na nehtech vydrží. 

Vrchní ochranný lak na nehty s leskem má bílý obal a 13,5 ml, takže se jedná o poměrně velký lak, který by nějaký ten měsíc měl určitě vydržet. Dost rychle schne a dodává nehtům takový ten gelový lesk. Barevný lak je dostupný v mnoha odstínech, takže na své si přijdou jak milovnice nude barviček, tak i ti, kteří mají rádi výrazné drápky. Lak je středně tekutý a kryje ve dvou vrstvách. Zasychá poměrně rychle a pokud na něj použijete ještě nějaký ten urychlovač schnutí, budete mít dost rychle nalakováno. Nehty po nalakování vypadají leskle a jako ze salónu. Jsou poměrně tvrdé a pevné. Co se týká výdrže, u mých nehtů jsou to 3 - 4 dny, což je takový osobní rekord. Pokud se smířím s nějakou tou vadou na kráse, tak si klidně týden nehty lakovat nemusím. Neříkám, že jsou týden bezchybné, ale nestane se mi, že by se mi třeba celý nehet sloupnul a upadl. 


Essie Gel Couture

Pokud bych laky měla shrnout, jsou fajn. Vydrží déle, vypadají elegantně, rychle schnou a po dvou vrstvách krásně kryjou (tmavší i světlejší odstíny). Co je na nich jediné mínus, je vyšší cena (250 Kč za kus), ale pokud si počkáte na nějakou milou slevičku, určitě stojí za koupi. Nejdéle vydrží na nehtech na nohách, kdy je třeba je odlakovat až ve chvíli, kdy začnou odrůstat. 

Essie Gel Couture

Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ahojky, Essie jsem zkoušela jenom jednou kdysi a za mě za ty prachy žádná hitparáda. No tahle novinka vypadá lákavě, tak třeba někdy.

    OdpovědětVymazat
  2. Když ty máš krásné nehty. Mně se žádná investice do laků nevyplatí. Mohu používat suplementy, stronger a různé podkladové báze, či covering báze a stejně se sloupe i ten super lak, co má mít výdrž a všichni ho hodnotí kladně, i moje kamarádky :D Prostě věčný boj s vrstvením nehtů.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Já si tenkrát koupila laky od Sally Hansen v domění, že za tu cenu mi vydrží alespoň týden, jak každý říkal. No na mých nehtech zvládnou max 3 dny 🙊 Esssie chci také vyzkoušet a čekám pravé na nějakou slevu. Hlavně potom s malým mimcem nebudu mít čas si lakovat nehty tak často, tak zase přemýšlím o nějakém gel laku :D

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  4. Nehty to je neustálý boj, mám raději kratší, delší nehet se mi vždycky hned někde zalomil. Essie plánuju už delší dobu vyzkoušet, ale pořád čekám na nějakou pěknou slevu : -)

    OdpovědětVymazat