Yves Rocher - Monoi de Tahiti

By 14:01 ,

Víte, co znamená slovo "Monoi"? 
A znáte letní limitovanou řadu Monoi de Tahiti od Yves Rocher? 
S touto letní limitkou přichází Yves Rocher každý rok a každý rok je to vůně jako blázen, které se člověk nehodlá vzdát v žádné roční období, protože připomíná to, co člověk na létu miluje nejvíc - zkrátka voní jako dovolená u moře♥


Řada Monoi de Tahiti je založená na přírodních rostlinných složkách z ostrova Tahiti a slovo "Monoi" pak znamená vonný olej. Ten se vyrábí namáčením lístku květů rostliny tiáre do kokosového oleje. Jeho historie se datuje do doby před více než 2000 lety, kdy jej domorodí Polynésané denně využívali pro lékařské, kosmetické a náboženské účely. Květinový extrakt dělá vůni sladkou a zároveň exotickou. Kokosový olej pak dodává pokožce hydratační vlastnosti a vyživuje ji, ale zároveň ji zbytečně nemastí. Kosmetika Yves Rocher Monoï de Tahiti byla také obohacena jemně šumivými částicemi. Vypadají skvěle na opálenou pleť - zdůrazňují její barvu a působí dojmem, že se neustále třpytí ze slunce. Olej má uklidňující vlastnosti pro pokožku, která byla po celý den vystavena slunci. 

Yves Rocher Monoi de Tahiti

V letošní limitce najdete sprchový gel na tělo a vlasy, projasňující peelingový olej, suchý olej na tělo, hydratační olej na tělo a vlasy s perletí a vyživující olej na vlasy a tělo. Objemově produkty vycházejí na 100 - 200 ml. Největší je sprchový gel, nejmenší je hydratační olej na tělo a vlasy s perletí, kterého je třeba fakt jenom kapička. Cenově se produkty pohybují okolo 100 - 300,- Kč/kus, ale Yves Rocher má neustále nějaké slevy, výprodeje a zvýhodněné sady po více produktech, takže ve finále je koupíte za mnohem méně. Stačí si jenom vyčkat na nějaký slevový kód nebo akcičku. 

Yves Rocher Monoi de Tahiti



Mě osobně z celé limitky nejvíce zaujal suchý olej, který hodně rychle zasychá, takže člověk není umaštěný ještě hodinu po nanesení a nelepí, ale zároveň je pokožka hydratovaná a lesklá. Perfektní je hlavně na opálenou kůži, protože ji dodává takový ten svěží šťavnatý a opálený vzhled, i když se už pokožka trošku loupe. Dále pak mě ještě okouzlil sprchový gel, protože vůně krásně drží a provoní mi vždycky celou koupelnu.
Co mě velice mile překvapilo, je její výdrž! Olej nanáším každé ráno před odchodem z domů na nohy, aby vypadaly v sukni opáleně a vyživeně a i když po celém dnu přicházím úplně mrtvá a vyřízená , nohy mi stále voní jako vonný olej z Tahiti :)
A co si tedy pod Monoi de Tahiti představit? Hodně svěží, letní vůni, která ve vás evokuje kokosy a žvýkačku. Připomíná mi slunečné dny a léto, takže se ji neplánuji vzdát ani na podzim, protože si ráda připomenu moje oblíbené roční období.    

Co na tyhle novinky říkáte, zaujaly Vás?

Barter spolupráce s Yves Rocher
Kejt//Instantni krása 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Ta vůně musí být úžasná. Líbí se mi celá tahle limitka.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně se mi u Yves Rocher líbí, že často přijdou s něčím novým a není s nimi nuda. Určitě bych ráda vyzkoušela.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem na ně koukala, ale zatím jsem si pro nic z toho nedošla :) Líbil by se mi ten hydratační olej :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Jůů to vůbec nevím, že YR má i tyto produkty během léta. :)

    somethingbykate .

    OdpovědětVymazat