Escada Flor del sol [Recenze]

By 13:57 , , ,

Léto ještě neskončilo. Stále nám má co říct, i když některé dny to tak nevypadá. Letošní vůni léta pro mě byla limitka roku 2020 Escada Flor del sol. Jedná se o svěží toaletní vodu, kterou kdybych měla charakterizovat, řeknu, že je to tradiční Escada. Znáte tuhle značku? Zkoušeli jste od ní někdy něco?

Tato nová vůně je k dostání ve třech variantách - 100 ml, 50 ml a 30 ml. Já zvolila prostřední balení, protože jsem chtěla něco, s čím můžu cestovat v příručním zavazadle. Nicméně jsem se dívala, že na Notino zrovna probíhá sleva na Novinky roku 2020 a velké - 100 ml balení vyjde levněji, než poloviční. Cenově se pohybuje do tisícovky.

Escada Flor del sol


Flor del Sol má šťavnatě růžovo-červený obal a tradiční vysoký a poměrně štíhlý tvar - tímto se každoroční limitky liší oproti klasické nabídce. Připomíná léto, pláž a Mexiko (asi, nikdy jsem tam nebyla, ale přesně tak nějak si ho představuji). Na tvorbě letošní limitky se podílely dvě superstar z parfumérského světa - a to Honorine Blanc a Nathalie Lorson, které jsou mimo jiné taky autorkami ikonické YSL Black Opium (kterou taky miluji a je to moje podzimní vůně).

Vůně na první přičichnutí připomíná koktejl Tequila Sunrise, následně se začne propojovat s vůní květů dhalia a mučenkou, což má za následek svěží, exotickou vůni. Základem je santálové dřevo, které dodává takový ten teplý nádech léta. V této kombinaci je toaletka hodně svěží, mladistvá, hravá a veselá.  Já sama ji naprosto miluju. Dodává mi sebevědomí a dobrou náladu.

Výdrž je hodně slušná s ohledem na to, že se jedná "jenom" o toaletní vodu. Po prvním navonění jsem ji cítila celý den, navíc hezky drží na vlasech. 


Escada Flor del sol


Shrnuto, podtrženo:
Escada je taková moje klasika. Téměř každý rok sahám po nové limitce a zatím se nestalo, že bych byla zklamaná. Na druhou stranu se ale jedná o hodně mladistvou a svěží ovocno-květinovou vůni, takže nemusí nutně vyhovovat každému a hodí se spíše pro mladší ročníky (ale proti gustu :)

Na vůni mě baví její barevný obal s kaktusy. Vůně je na toaletku držák. Jasně, že to není podzimní parfém, takže nečekejte intenzivní silnou vůni, ale spíše něco lehčího, z čeho nebude bolet hlava. Za cenu okolo tisícovky za velké 100 ml balení se určitě vyplatí. 

Escada Flor del sol

Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása 


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ta krabička je úžasná. Musím k této vůni někde přivonět, Escadu nepoznám. Já jsem si teď velmi oblíbila Nomade od Chloé.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat