Schwarzkopf Professional BC Bonacure Sun Protect [Recenze]

By 15:26 ,

V srpnu jsem vám tu ukazovala tuhle krásnou cestovní sadu Schwarzkopf Professional BC Bonacure Sun Protect pro vlasy namáhané sluncem. Poslední dobou se na českém trhu objevila velká spousta značek s názvem "Professional", což je super. Mám radost, že se ženy začaly více starat o své vlasy a jejich nákupy vlasové kosmetiky nekončí ve slevách v Tescu. Já svoje vlasy začala řešit cca 8 let zpátky, kdy jsem z drogerky přesídlila na profi značky kosmetiky a je to obrovsky znát. Nejraději mám Kérastase a L'oréal Professionnal, ale tentokrát jsem dala šanci i značce Schwarzkopf.


Na jejich letní kolekci mě nejvíc baví ten styl - krásné nápadité růžovo-zlaté obaly, úžasná taštička, kterou nosím fakt moc ráda a na dovče se stala mou kapsičkou na nezbytnosti na pláž. Samotná řada je složená z miniaturek tří produktů - BC Bonacure Sun Protect přípravného spreje na vlasy, BC Bonacure Sun Protect vlasového a tělového šamponu pro vlasy namáhané sluncem a  BC Bonacure Sun Protect kúry pro vlasy namáhané sluncem. Všechny tři produkty jsou v cestovní velikosti, takže mají 100 ml a 75 ml, což je super na cestování. Pokud si vlasy myjete denně, šampon by vám měl vydržet cca měsíc, ne-li víc. 

 

Celá řada krásně voní. Sprej na vlasy nijak vlasy nezatěžuje, nemastí. Vlasy po něm neplihnou ani se nepramínkují. Krásně voní, je lehký a příjemný. Za mě fajn produkt. Zda bych si ho koupila znovu? Nevím, nepříjde mi, že bych spatřovala nějaké výsledky.

Co se ale týká vlasového a tělového šamponu, tak to už tak nadšená nejsem. Zaprvé se mi moc nelíbí, že produkt je jak na vlasy, tak na tělo - ehm - to asi není moc určený vlasové pokožce a nějakému typu vlasů, když si s ním zároveň můžete umýt celé tělo. Šampon hezky voní, pění, po smytí máte pocit, že jsou vlasy jemné a vyživené, ale jakmile uschnou, jsou jak sláma. Jsou vysušené, dělají se z nich "dredy", vypadají roztřepeně a suše. A pokud jste ještě u moře/u bazénu a vlasy jsou tak více namáhané, tak je to úplná katastrofa. Jedinou pozitivní věc na něm vidím to, že lasy nemastí.

Kúra pro vlasy namáhané sluncem je něco jako maska. Je třeba si ji aplikovat na vlasy, nechat několik minut, a následně smýt. Není to kondicionér. A i když je to maska, která by měla vlasy vyživit, opak je pravdou. Přijde mi, jako by vůbec nevyživovala. Nezabránila šamponu, aby dělal z vlasů slámu ani se nedala používat samostatně k jinému šamponu, protože taky vysušovala.

 

Shrnuto, podtrženo
Řada sice vypadá krásně, ale příjde mi, že nic moc nedělá. Je k ničemu. Vlasy nevyživuje, nedodává jim lesk, barvu ani mi nepříjde, že by pomáhala proti slunečním paprskům. Nejedná se o levnou kosmetiku - tyhle 3 miniaturky mě vyšly na cca 550 Kč, což je poměrně dost na to, že řada nic moc neumí. Sice má božskou taštičku a vůni, ale tím to končí.


 

You Might Also Like

1 komentářů