Jak na objemný účes, i když nemáte hustou hřívu

By 16:39 , , , , ,

Než jsem šla na výšku, měla jsem háro, za které by se nemusela stydět ani průměrná Afričanka. Vlasů jsme měla spoustu a objem taky. Pak jsem šla na výšku. Neustálý stres, nervy, nevhodná životospráva a nekvalitní přípravky na vlasy mě o moji hřívu připravili. Teď moc vlasů nemám. Na culíky a copy to není. Ale i tak si zakládám na tom, abych vlasy měla co nejvíce objemné a nikdo nic nepoznal.

Mezi mé největší pomocníky patří kvalitní šampony, kondicionéry a masky. Více se dozvíte v moji kategorii Vlasy, do které pravidelně přispívám :) A ve které jsou nejenom recenze, ale i různé tipy.





Kromě toho také používám tužidlo od L'oreál Professionnel - Tecni Art Volume pro extra objem, které si kupuju na NOTINO.CZ. Pokud zvažujete které, tak určitě doporučuju to nejsilnější - volume 5. Mám doma i 3, ale je celkem k ničemu. Tužidlo si dávám do ještě vlhkých vlasů a v předklonu ho vyfoukám. 

Vlasy si myju obden. Večer si do vlasů nanáším suchý šampon Batiste, a tak ráno nejsou vlasy ani mastné, ani nepříjemné na dotek či bílé a navíc mají u hlavy objem. 

NIKDY, ale opravdu nikdy si nedělám ulízlý culík, doma si culíky sice dělám, ale na volno, čímž se vlasy nemačkají a neztrácí na objemu - spíše naopak. 

Když si vlasy fénuju, tak vždycky v předklonu. Člověk by se divil, jaký je rozdíl mezi klasickým foukáním a foukáním v předklonu. Na mokré vlasy nanáším termosprej - taky od L'oreál Professionnel - Tecni art.
Když je nejhůř, na objem mi pomůže i tupírovací hřeben, ale tomu se snažím vyhýbat.


Vlasy žehlím denně - samy od sebe totiž nemají žádný nositelný tvar, takže jim musím trošku pomoct. Žehličku si nahřívám na 170°C max. Pečlivě žehlím pouze ofinu/patku, zbytek rozčešu a přejedu jen zlehka - úplně rovné vlasy totiž objemu moc nedodají, navíc pravidelné pečlivé žehlení vlasy ničí.


Mým největším pomocníkem je určitě značka Remington. Mám od ní jak fén, tak žehličku a kónickou kulmu. Vlasy si upravuju už od 16let, takže za tu dobu jsem stihla vyzkoušet spoustu značek, ale vždycky se nejraději vrátím k Remingtonu. Tam mám jistotu, že žehlička skutečně vyžehlí a vlny udělané kulmou, mi vydrží :) 

Pokud chci přirozené a objemné vlnky, nanesu do vlasů trošku oleje na vlasy a udělám z nich takový ten bobek na hlavě....půl hodiny nebo hodinu to tak nechám, potom bobek sundám a vlnky jsou na světě :)




You Might Also Like

5 komentářů

  1. Výborně, takovej článek jsem přesně potřebovala, protože s tím mám dost problém :D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja si vlasy fenujem dole hlavou, ale moje dlhé vlasy sú ťažké a objem mi vydrží tak pol hodinu po tom, čo si hrivu nastajlujem... stačí vyjsť von a je po objeme...suchý sampon tiež používam sem tam, ale čo už.. treba ich prestrihať, aby boli lahsie aj ked nechcem prísť o hustotu a dlzku...vzdy som chcela mať všetky zarovno a dlhé, ale bohužial su potom vždy splasnute.. ale tak nevadi vlasy rastu! :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já i po dvou a půl letech na vysoké stále vlastním hřívu "o trochu méně vlasů by mi nevadilo", tak se klidně podělím :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ve vlasech přirozeně hodně objemu, takže dodávat nepotřebuji :) spíš bych někdy chtěla ubrat :-D


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. přesně! lak a tupírovací hřeben to vždy jistí :D

    OdpovědětVymazat