FemFresh - Intimate skin care [Recenze]

By 9:31

Ahoj!
Dneska mám pro Vás poněkud netypickou recenzi. ...Ale co, jsme holky a o této věci bychom tak nějak mluvit měly :) Pánové si tentokrát můžou dát oddych a dnešní článek vynechat (ostatně jako všechny kosmetické :).



Před Vánoci mi přišel balíček s produkty femfresh. Jedná se produkty intimní hygieny. Přesněji o mycí gel neboli pipinkové mýdlo :D, hygienické ubrousky a deodorant. 
Všechny tyto produkty jsou k dostání třeba v drogeriích DM, Rossmann nebo na internetu. Stojí okolo stovky, takže díru do rozpočtu vám určitě neudělají :)


Intimní ubrousky jsou perfektní věc na cesty. Takovým přiznáním asi nikoho neohromím, protože si myslím, že všechny tak nějak cestujeme s hromadou vlhčených ubrousků. Ať už na odličování, na ruce nebo na intimní hygienu. Ubrousky jsou jemné, příjemně voní a dodávají pocit svěžesti. Balení je trošku větší, takže do malé kabelky je jen tak nestrčíte, na druhou stranu je ubrousků 25, takže nějakou dobu vydrží :) Za mě teda palec nahoru, jedná se o perfektního pomocníka na cesty. Navíc obsahují extrakt z měsíčku lékařského a další rostlinné výtažky, které zklidňují. 



Dalším produktem je tento mycí gel.V popisku produktů slibují, že "produkty Femfresh mají nízké pH, které udržuje pokožku intimních partií v rovnováze a pomáhá tak předcházet vzniku gynekologických zánětů. Gynekologicky a dermatologicky testováno. Neobsahuje alkalické mýdlo a barviva." Na tento gel jsem slyšela hodně pozitivních ohlasů, ale já sama za sebe říkám, že mi nevyhovoval. Měla jsem nepříjemný pocit pálení a po pár použitích jsem ho musela zase schovat do šuplíku, což je škoda. V této kategorii mi nejvíce vyhovuje klasický Lactacyd nebo Cien.  Tudíž za mě ne, ale myslím, že každé ženě vyhovuje něco jiného, takže pro ostatní ho vyloženě nezatracuju. Zvlášť když si ho několik mých kámošek vyloženě chválilo.


Posledním produktem je deodorant, který je stejně jako ubrousky  perfektní parťák na cesty, na delší vzdalenosti nebo na celodenní pracovní či jiný zápřah. Dodává pocit svěžesti. Má sice trošku větší balení - tzn. není vyloženě cestovní, ale velikostí odpovídá klasickému deodorantu, což mu na druhou stranu nemůžeme vyčítat. U všech cestovních produktů mám vyzkoušeno, že vydrží tak na 3 víkendové výlety, což hrozně leze do peněz. Deodorant je hypoalergenní, neobsahuje alkohol a má nízké pH, čímž by měl přispívat k přirozené rovnováze pokožky. Je příjemně parfemovaný, což hodnotím jako velký klad, protože upřímně nesnáším všechny typy deodorantů, které nepříjemně zapáchají po chemii.


Celkově hodnotím produkty Femfresh kladně. Jedná se o levné parťáky, kteří nešetří na velikosti balení, jsou vhodní na každodenní použití a myslím, že najdou u každé ženy své využití. Mycí gel mi sice nevyhovuje, což ale neznamená, že nevyhovuje někomu jinému - třeba mým kamarádkám, které jsou s ním naprosto spokojené. Proto vám nemůže vyloženě říct, zda koupit nebo nekoupit. Asi by si ho měla každá slečna vyzkoušet a posoudit sama. A vzhledem k tomu, že stojí necelou stovku, tak to díru do peněženky neudělá :) Myslím, že femfresh je určen hlavně ženám a dívkám, které jsou na běžné mycí prostředky citlivé, protože tyto produkty obsahují extrakt z měsíčku lékařského a aloe Vera, čímž zabraňují vzniku kvasinkových infekcí a podráždění.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. když si tak pročítám ty recenze, tak zjišťuji, kolik značek a produktů vůbec neznám :O flavoursofamellia.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto kosmetiku jsem ještě nezkoušela, ale zaznamenala jsem ji mám v pocit, že v Rossmanovi. No ubrousky si beru vždycky na ryby, když tam spíme, bez nich bych to asi na kadiboudě nedávala :D navíc, když tam není sprcha nikde....

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat