Moje sbírka matných rtěnek pod lupou

By 18:04 , , , , ,

Dlouho se tady neobjevil žádný kosmetický článek, tak proč to dneska nenapravit:
Jelikož hodně z vás projevilo zájem o články na téma "moje sbírka" (a jak asi víte, jsem šílený sběratel skoro všeho - kabelek, bot, oblečení, kosmetiky...), rozhodla jsem se, že vám ukážu moji sbírku rtěnek♥




V Primarku jsem si koupila organizér a jsem z něj naprosto hotová. Jak si někdo hraje s autíčkama či Barbie, já ve svém volném čase třídím rtěnky a ochám nad nimi...:D Asi jsem cvok, ale po hrozně dlouhé době mi něco udělalo tak neskutečnou radost...tak moc velkou, že když jsme přijeli z Německa, nehodila jsem nákupní tašky do kouta a nevybalovala je až další den, ale ještě dřív, než jsem si sundala kabát, jsem už hrabala pro organizér.



Jak asi vidíte, tak nejvíce důvěřuji značce NYX (kéž by aspoň byly sponzovovaný :D já v té kosmetice už mám desítky tisíc, ach jo:D ). Mám od nich ráda řadu Lingerie, která má samé nude odstíny (recenze ZDE) a vlastně to byla úplně první NYX rtěnka, kterou jsem si kdy koupila (letos v únoru). Dále jsem si oblíbila taky řadu Soft matte, což jsou rtěnky pojmenované po různých městech a jsou ideální na denní nošení - podzimní topka je pro mě temný odstín Budapest, zatímco v létě jsem milovala rudé Monte Carlo nebo růžovou jménem Milan. Svoje kouzlo mají i rtěnky z řady Liquid Suede, které jsou takové více extravagantní a recenzi s jednotlivými ostíny najdete TADY.
Taky jsem si koupila jeden kousek z metalické řady, ale ten mě upřímně vůbec nezaujal. Nelíbí se mi odstín (v obchodě ale vypadal krásně). Na recenzi mrkněte SEM.


Co se týče odstínů, tak Lingerii mám v barvě Honeymoon (temná), Bedtime flirt a Satin ribbon (nejvíc přirozená) 
Liquid suede mám v rudém odstínu kitten heels, temně červené cherry skies, vamp Subversive socialite, fialové Run the world a Sway, růžové Respect pink a Pink Lust. Pak jsem si taky pořídila jeden  kousek z inkoustové epic ink řady.


Z ostatních značek jsem vyzkoušela Bourjois - (recenze), což vlastně byla moje úplně první matná dlouhotrvající rtěnka. Zpětně si říkám, že když už jsem vyzkoušela NYX či Dermacol, znovu bych si ji už nekoupila.  Melted od Too faced je velký hit, jednu dobu se objevoval úplně všude. Já však za sebe můžu říct, že jestli jsem ho na sobě měla 2x, tak to je moc. Nedokážu se s ním sžít.

Nedávno jsem si koupila novou rtěnku od Dermacol - Matte Mania, která je prostě boží. Vydrží, má krásnou barvu, nevysušuje, ale když se smývá, tak ze středu a na rtech vám zůstane nepěkný obrys, ale dá se normálně doplnil a nikdo nic nepozná. Pokud zvažujete, zda si ji koupit, určitě doporučuju :) Dermacolu dávám plusový bod za to, že se konečně něco nejmenuje Stay matte, ale tentokrát byli trošku originálnější :) Jinak mám odstín 33.
Manhattan a jejich Stay matte mě zaujalo odstínem. Je pěkný. Celkově mi rtěnka ale moc nevyhovuje. Roztéká se a když ji chcete doplnit, vytvoří se vám na rtech vrstva.


NYXácké Soft matte jsou takové parťačky na každodenní nošení. Vydrží tak nějak přiměřeně, nevysušují a když se stírají, tak rovnoměrně. Odstíny, které jsem si pořídila jsou rudé Monte Carlo, temnější Budapest, tmavě růžová Prague, jarní Ibiza a zářivě růžový Milan.  


Dále pak mám ve svém šuplíčku klasické tuhé rtěnky, ale přiznávám se, že od té doby, co jsem objevila tekuté, po tuhé ani nesáhnu. Pod všechny tekuté rtěnky používám podkladovou bázi díky které rtěnka déle vydrží a hlavně se rty tolik nevysušují.

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Doma mám taky slušnou sbírku od Nyxu, byly moje nejoblíbenější do doby,než jsem objevila Sephoru Lip stain...Od Nyxu jsou sice dobré, ale Sephora je další level. Vydrží mi celý den a dokonce ji musim odličovat, jinak ji mám i ráno :D
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem dřív rtěnky vůbec nenosila a poslední dobou jsem tak nějak úchylná :D Od NYXu mám zatím jen jednu, Soft Matte v odstínu San Paulo (krásná červeno-růžová) :) Teď jsem si pořídila rtěnku od NARSu a už se to začíná vymykat kontrole :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  3. Ty Nyxí barvy jsou dokonalé :) Taky mám doma sbírečku, ale ta moje je teda podstatně menší :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezká sbírka :) Já mam ze Soft Matte řady nejradši odstín Copenhagen :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  5. Aach, tvému nadšení pro organizér se nedivím.. vypadá úžasně a já tiše závidím :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, ty máš teda bohatou sbírku matných rtěnek. No aspoň máš z čeho vybírat :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat