Eveline - X-treme Gel Effect Top Coat [Recenze]

By 18:02 , ,

Jaký nadlak si pořídit, aby nehty vydržely co nejdéle nalakované a bez jediné chybičky?
Upřímně? Nevím!
Několik let jsem používala vytvrzovač laku Four Season (z lékárny - stojí okolo 60,-), teď jsem se rozhodla pro změnu a sáhla jsem po Eveline - X-treme Gel Effect.

(Klikněte na fotky pro jejich zvětšení)

Lak jsem sehnala v drogerii Rossmann a stál okolo 80,-Kč. Slibuje gelový efekt, méně štěpení a celkové zlepšení kvality nehtů. Navíc by měl až 3x zvyšovat trvanlivost laku na nehty...Nanáší se na perfektně zaschnutý barevný lak a barvu chrání před poškozením.




Ať už jsem lak použila na jakýkoliv barevný lak (kromě matných), nehty se vždycky krásně leskly a vypadaly jak gelové. Nehty byly pevnější, tolik se nelámaly, neštěpily, takže teď už všude s sebou nemusím nosit pilník. Hurá!

Jak můžete vidět, fotky jsem vyfotila po použití barevného laku Astor - Quick & shine (moje nejoblíbenější značka laků vůbec - perfektní štěteček, rychle schnutí a parádní výdrž), a nehty se skutečně lesknou - i když jsem použila třpytky Gabriella Salvete. Po použití třpytek jsou nehty většinou drsné, zachytávají se například o silonky či o jemnou látku. Po dvou vrstvách tohoto laku jsou ale nehty naprosto hladké, nezachytávají se a navíc ještě lesklé.


Celkově jsem s lakem naprosto spokojená - hezky se leskne, rychle zasychá, takže se mi zatím ještě nestalo, že bych měla otlačenou peřinu na čerstvě nalakovaných nehtech. Celkově jsou nehty silnější, tolik se nelámou a netřepí.
Pokud bych měla srovnávat s Four Season, tento lak mi vyhovuje trošku víc - hlavně teda kvůli oslňujícímu lesku a zpevnění.

Co je ale trošku horší, je výdrž - je pravda, že lak na nehtech vydrží déle, než když žádný top coat nenanesete, nicméně i tak je výdrž tak dva dny bez jediného sloupnutí, pak se začnou loupat konečky. Celkem nositelný stav je přibližně 5 dnů. Pak je třeba nehty opět nalakovat.
Ale určitě hodně záleží na vaší délce nehtů, na tom, jaký barevný lak používáte, či zda se vaše drápy třepí nebo ne. Já zatím ještě neobjevila žádný lak, který by mi vydržel déle než 2 dny bez jediné chybičky.





You Might Also Like

7 komentářů

  1. Pěkný článek :) lak vypadá zajímavě, já většinou používám Insta dri od Sally Hansen, který rychle schne a celkově jsem s ním spokojená, až na to že dost rozmazává nail arty, i když je nechám třeba půl hodiny uschnout a nebo gelový top coat od Essence, ten taky zanechává docela gelový efekt :) teda to ti laky moc dlouho nevydrží, mně většinou vydrží minimálně těch pět dnů bez chyby..

    OdpovědětVymazat
  2. Pět dnů je docela dobré, osobně nesnáším, když si nalakuju nehty a za dva dny můžu znova :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lak vyzerá super! :) Ešte som o tejto značke moc nepočula. Máš krásne nechty :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné nehtíky! Super tip na vyzkoušení něčeho jiného. Jako mě vydrží na nehtech snad jakýkoliv lak max 3 dny. Kolegyňka v práci má i Diora a že by ta výdrž byla lepší? Vůbec, bohužel... jen stál 650...
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  5. Najlepsi!!!! Tyzden ako nic bez odlupnutia farebneho laku! Davam ale na presiseny, nie uplne suchy lak☺

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě se podívejte na EVELIO.cz ( http://www.evelio.cz/ ), je tam opravdu spousta výrobků od této značky. A mimochodem tvůj článek se velmi pěkně čte a manikúra je super:-)

    OdpovědětVymazat